čtvrtek 30. června 2011

Brčál

barvínek

Je to zelené jak brčál - oblíbené úsloví mojí mamky ve mně vzbuzovalo dojem nepříliš pěkné zelené. Že je to barvínek, jsem dlouho nevěděla a dodnes si tohle přirovnání s modrou lesní kytičkou nespojuju. S křiklavou tmavou zelenou ale ano. A ta se mi tentokrát opravdu povedla. Použila jsem zakoupenou barvu na vlnu a nestačila kulit oči, jak intenzivně tahle barva chytla.

Nejdřív jsem litovala materiálu. Rodina si dělala legraci, že můžu plést ponožky myslivcům. Ale po spředení to, myslím, není až taková katastrofa. Vlna z valašek dostala temně zelenou barvu a vlna suffolku chytla ve stejné lázni melír od světlé po tmavou barvu. A už je také jasné, co z téhle vlny bude. Ponožky to rozhodně nebudou.

zelená

zelená
Tmavší je obarvená valaška a světlejší suffolk.
zelená

zelená
zelená

Žádné komentáře:

Okomentovat