čtvrtek 11. srpna 2011

Malované vlnou



Nashromážděná vlněná paleta přírodních barviček vybízí k tvorbě. V hlavě se mi honilo hned několik nápadů, ale opět jsem se od původní myšlenky dostala úplně jinam. Přemýšlím, čím to je. Mylím, že to materiál sám vede moji ruku. Sedím, zapichuji filcovací jehlu, chci vypíchat květinu, ale vlna si říká o jinou cestu.  Najednou se mi zalíbí je plastičnost, směr, kterým se skládá, barevné kombinace a na světě je obrázek, který má naprosto jinou podobu, než jsem si přála. Jsem nadšená z toho, jak bledé přírodní barvy získávají plstěním sytost.

začátek práce - podkladová vrstva

hrátky s fantazií

rubová strana - vlna drží protažením jehlou na druhou stranu

3 komentáře:

  1. Tak jsem tady a poslušně hlásím, že sem budu chodit koukat na tvé nové krásné pokusy s vlnou.
    Ahojky Zdeňka

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni, to je moc milé a na tvé návštěvy se samozřejmě moc těším :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ale toto je naprosto nádherné!...Já to prostě musím umět!..nebo aspoň zkusit.

    OdpovědětVymazat