neděle 28. srpna 2011

Postřehy z výstaviště

Ještě jednou se vrátím k výstavě Země živitelka. Naši pozornost upoutala jedna z expozic už vloni. Letos byla připravená ve dvou pavilonech. O čem mluvím? V obou pavilonech představovaly jednotlivé regiony svou kulturu, tradice, řemesla, život na vesnici, památky a možnosti turistiky. Připravené byly ochutnávky regionálních produktů i spoustu letáčků a publikací. Pěkný byl i nově otevřený pavilon, kde se zase představovaly regionální potraviny. Líbil se mi nápad udělat některé stánky uvnitř pavilonu jako vesnická stavení ve stylu selského baroka. Já samozřejmě koukala hodně po řemeslech. Těch tradičních jsem moc nenašla. Ulovila jsem jen pár snímků některých řemesel.
Nepřehlédnutelný byl tenhle stav spolu s kolovrátkem.


Už vloni jsem obdivovala techiku síťování.

Samozřejmě jsem nemohla přehlédnout paličkovanou krajku. Zastoupená byla ta sedlická.

Hned vedle nich byly vystavené nádherně zdobené perníčky. Tohle umění moc obdivuju.

2 komentáře:

  1. Nádhera. To by se mi líbilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě to tam bylo moc zajímavé.Je fajn, že někdo pokračuje ve starých řemeslech.Je to naše dědictví.

    OdpovědětVymazat