středa 21. září 2011

Barvičky


I když si jednotlivé vzorky barvené vlny spřádám do jednobarevných přadýnek, pár česanců mi vždycky zbyde. Vyzkoušela jsem si je trochu namíchat - jednou rovnou při spřádání a podruhé na česacím kartáči.
Obě klubíčka jsem spředla na vřetánku.
To první proto, že jsem ho rovnou seskávala do trojnitky technikou Navajo a to na kolovrátku prostě neumím.



Druhé pak prostě jen proto, že mě to bavilo :-D.



Zpočátku bledé barvy vyčesané a obarvené vlny se mi nyní zdají docela intenzivní, skoro bych brala i bledší odstíny.

12 komentářů:

  1. Barevná klubíčka se mi moc líbí. Zvlášt to růžovo žluto strakaté je krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. je to nádhera!
    předení miluju, zažívám přitom výjimečné pocity... souznění s Matkou Zemí, tak bych to nazvala, a nez nadsázky.
    taky se mi moc líbí ty tóny růžové v přírodních zelených odstínech. jsem ráda, že sem můžu nakukovat, je tu tolik krásné inspirace. bezinky jsem už letos nestihla, jsem totiž jak zpomalenej film. ale to nevadí, třeba někdy, za rok, za dva... nebo až v důchodu... :)
    děkuji za krásné pokoukání.
    ať se daří a hodně radosti, nejen z tvoření...
    Cal

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji oběma za komentář, je to pro mě zpětná vazba a samozřejmě mě těší, že se moje klubka někomu líbí :-D

    OdpovědětVymazat
  4. pretty colours :-) i sometimes nav ply on the spindle but find it more difficult on the wheel.

    OdpovědětVymazat
  5. To barevné klubíčko se mi moc líbí. Copak z něj bude?
    Přeju ti krásný slunečný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  6. Thank you for your visit, Guzzisue. I discovered the spindle is for my learning easier than spinning wheel. There is still room to learn.

    OdpovědětVymazat
  7. Vlasti, nevydržela jsem a odhodila všechna ostatní klubka. Už z něj pletu. Ale protože je malinké, vymýšlím z něj čtverec s nějakým vzorem. Mohla by to být třeba chňapka nebo aplikace na polštář. Nic víc z něj neupletu. Je to silná vlna a rychle ubývá.

    OdpovědětVymazat
  8. Klubíčka jsou nádhernááá.

    OdpovědětVymazat
  9. Duhové klubíčka jsou skvělý nápad a vypadají moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezky se ti to pvedlo smichat dohromady,moc se mi libi ty pastelove barvy.

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, jen jsem se chtěla zeptat, myslíte,že by se dala spříst kočičí srst?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spříst se dá v podstatě všechno, co je dlouhé alespoň 5 cm. Tak pokud má vaše číča hodně dlouhé chlupy, snad by to šlo. Proč ne? Vyčesávám našeho psa Kroka, má pěkné barvy. Problém je, že psí podsada moc nevoní. Ale spříst to chci, alespoň na ukázku. Přede se králičí srst, kozí, lamí, velbloudí... záleží vždy na délce a jemnosti vlny nebo chlupů.

      Vymazat