pátek 16. září 2011

Jak barví květy afrikánu


Získala jsem krabici nádherně vybarvených květů afrikánů a těšila se na barvu. Pořád toužím vykouzlit svou oblíbenou barvu - oranžovou. Pečlivě jsem květy přebrala na žluté a oranžové a pustila se do obvyklého procesu. Barevný vývar vypadal lákavě. Měl medovou barvu a medově voněl. V obou hrncích stejně. A z obou hrnců vyšla stejná sytě žlutá barva.

barveno afrikánem

pro porovnání: nahoře list břízy, dole afrikán

tady je zas afrikán uprostřed a po stranách houba
a afrikánem obarvený len

4 komentáře:

  1. Ty jsi uplnej Alchimista a porad se neco ucis ,libi se mi ta barva z houby.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně taky. Ve skutečnosti je ale tmavší, foťák mi barvy vždycky drobet zkreslí.

    OdpovědětVymazat
  3. Opět krásné barvičky. Mě taky znovu překvapuješ svými experimenty.

    OdpovědětVymazat
  4. to je nádhera! já jsem zatím z přírodních zkoušela na vlnu jen cibuli a pak skalici...

    OdpovědětVymazat