úterý 6. září 2011

První z vlny valašek

Úplně první a dokončená věc z vlny našich holek - vesta, kterou si přála dcera. Nedala si vymluvit, že to nebude vesta kousavka. Pletla jsem ji natřikrát. Poprvé to bylo z vlny spředené tak, jak mi přišla pod ruku - nic moc, rozpárala jsem to ještě před sešitím. Podruhé jsem pletla z příze spředené z podsady, zbavené hrubých pesíků. Díly se ale při vyprání vytáhly a vesta se poněkud zvětšila. A tak se zase páralo. Napotřetí jsem už velikost strefila. Jsem zvědavá, jestli se bude nosit.

3 komentáře:

  1. Před měsícem jsem natrefila na Váš blog a ráda se sem vracím. Jsem začínající přadlenka, moc mi to nejde, o to víc obdivuji Vás. Vesta je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za návštěvy :-), já se taky pořád počítám mezi začínající přadlenky. Pořád je co se učit. Chodím se dívat na blogy hlavně do zahraničí, protože tam se o své zkušenosti lidi hodně dělí, což je fajn. Na českých stránkách toho nacházím jen málo. Ale třeba se rozrosteme.

    OdpovědětVymazat