pátek 2. září 2011

Spředená houbová



Tentokrát mě dost mrzí, že některé barvy náš foťák prostě nezachytí. Speciálně to byla zlatě žlutá barva houby. Zdá se mi totiž, že než jsem ji stačila zpracovat, ztmavla. Teď má barvu medu, ale i tak se mi moc líbí. Bohužel po těch vedrech houby úplně přestaly růst, tak už si to nebudu moct zopakovat. Musím se spokojit s dvěma malými přadýnky. Každé má mít trochu jiný odstín, ale fotka to příliš neukazuje.

Na jednom z odstínů jsem si (v teplíčku u vody) oživila předení na vřetánku. Přízi z něj mám mnohem lepší, přece jen tu člověk stíhá mnohé věci ovlivnit, třeba vybrat nečistotu, nopek, ... U kolovtátku se často dívám, jak nopek nebo smítko polyká otvor  vřetena a nezbývá, než se s tím smířit a pokoušet se to odstranit až při pletení.



1 komentář:

  1. S tím focením ti to věřím, protože to taky znám. Některé věci prostě nejdou věrně nafotit.Ale barva i tak vypadá moc pěkně.Barvit houbama ,to by mě teda nenapadlo.

    OdpovědětVymazat