sobota 29. října 2011

Je libo nový účes?

Jenůvka

Není problém V klidu si poležte a naše nůžky zatím vykonají své. A až vstanete, budete se divit té proměně, kterou jsme s vámi vytvořili. Ani to nebude dlouho trvat. Kdo by se tu taky v tom sychravém počasí chtěl dlouho válet?


Tak jsme se přece jen rozhoupali. Přístřešek už je před dokončením, mrazy odešly a vystřídalo je teplejší vlhké období a taky tři sestřičky jehničky si začaly svůj kožíšek vylepšovat suchými ozdobami, které si zaplétaly do dlouhých kadeří.
Tak to tedy ne! Dredy vám nedovolíme. Copak byste s nimi pak dělaly v zimé, až by vám pěkně zmrzlé cinkaly kolem celého těla?

Že by někdo stál o vydatnou Krokovu pomoc, to tedy nestál. A on se přitom tolik snažil. Jen té hře na honěnou nerozuměl. Proč by je neměl odhánět?



Tu máš aportík a hlídej.
Když mě hezky usadíte, budu krotká jako ovečka.

V leže je to ještě lepší. jeden by u toho usnul.

Nemáte někdo zrcadlo?

Já jen, jestli mi to sluší.

Holky, dejte si pozor! Řeknete jenom trochu zkrátit a v tu ránu máte všechno dole.

Utíkejte, už se blíží!

Hlavně ať mi to sluší!
Libuše


Měla pravdu, vypadám jako kdybych spadla pod kombajn.

Neviděli jste někde moje ségry?

Nééé...

Já taky ne, já jsem tady zavřenej a trucuju.

Tady jsi. Jak vypadám? A hele, Barbru už taky lapili.

Barbra
 Dělejte si se mnou, co chcete, ale ofinu chci nechat.

Je to dobrý, nevšímají si jí.

Teda, to je podvod! Víckrát mě sem nedostanete


A to je všechno?

To mám teda ránu! Teď vypadáme všechny stejně. K holiči už zase dlouho nepůjdeme.

8 komentářů:

  1. Jé ,takhle jsem si někdy připadala,když jsem přišla od holiče domů.Střapatá nahatá holka:-).
    Krásný večer přeje Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky jsi to napsala,holkam bez te vlny bude lip a nez se nadejou tak to povyroste.Ted budes mit co delat celou zimu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak už to mají holky za sebou.Ještěže jste nechali na pokoji alespoň Kroka.Stejně mě vždycky překvapí, že ony si při tom tak klidně leží.Asi jim to fakt dělá dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejsou to náhodou ovečky? :-D
    Víš, ono to tak idylicky vypadá, ale i tyhle malé mají pořádnou páru a dostat je do té klidné polohy chce sílu. A od berana jsem měla pěknou památku na stehně hodně dlouho.

    OdpovědětVymazat
  5. Aha, no proto, vždyť říkám, že mě ten jejich klídek překvapoval.A ony se tak jenom tváří do objektivu...cha

    OdpovědětVymazat
  6. Ty ovečky jsou krásné....A mají roztomilé ksichtíky :o)

    OdpovědětVymazat