čtvrtek 10. listopadu 2011

Krokovy nové triky

Tak jsem vám nějak vyrostl nebo se mi scvrkla bouda. Dostal jsem novou, ale spát se mi v ní nechce. Nevím, proč mi do ní pořád dávají mou deku. Bojím se pro ní chodit. I jídlo mi tam začali dávat. To se přemůžu, mám na to styl - rychle dovnitř něco sežrat a pak zase rychle vyběhnout ven. Když panička zavelí DO BOUDY!, tak už vím, že tam bude něco dobrého.
Takové ty štěněčí hlouposti, co jsem vyváděl, už mě nebaví. Stejně už jsem rozkousal, co se dalo. Umím jinší triky.


Víte, co se třeba dělá, když uslyšíte HOP! ? No buď skočíte na paničku, div jí neporazíte, anebo hledáte něco okolo, na co by se dalo vyskočit. A dostanete za to mlsku.







A víte, co se dělá, když slyšíte CHYŤ TO!? To určitě něco kolem vás prolítne. Stačí to jen chytit do zubů a můžete si jít pro odměnu. Levá kapsa - tam to je. Jak vidím ruce v kapse, už utíkám - něco dostanu.




1 komentář:

  1. Tie fotky lietajúceho psa sú úžasné! :-))
    Krok je šikovný pes. Krásne sa učí o živote. :)

    OdpovědětVymazat