neděle 6. listopadu 2011

Předvánoční pedigové motání


Občas je třeba zastavit svůj každodenní kolotoč, pozměnit zaběhnuté domácí rituály. Podzim nemám ráda, je depresivní a mně se to vždycky nějak projeví na duši i těle. I proto jsem uvítala výlet - znovu do Novohradských hor, tentokrát přímo do městečka Nové Hrady. Jeli jsme tam za naší lektorkou pletení z pedigu. Překvapilo mě nádherné prostředí koželužny, ze které město vybudovalo centrum pro občany. Nahoře v patře a v trámoví vernisáž dětských výtvarných prací, dole se odehrávaly hned dva tvořivé kurzy. Já bych je ale nazvala spíš setkáním spřízněných duší. Na začátku se neznáte, nesměle navazujete hovor a na konci vám připadá, jakoby jste se znali odjakživa. Ano, mohla bych si pedigové drobnosti motat i doma, ale o tuhle atmosféru bych přišla. Všechny starosti i bolístky odplynuly, byl to krásný den, zakončený dobrou kávou a ořechovou placičkou v báječné cukrárně blízko hradu.

Ozdůbky z pedigu jsou seřazené v pořadí, jak byly vytvořeny.  Neřekla bych, že mi nejvíc dá zabrat rybka. Asi to bylo i únavou. Taky trochu z deprese z toho, jak košíkářky začátečnice už finišovaly s velkými košíčky a my se stále nimraly s malými dekoracemi.






Tak a teď vzhůru do reality dohnat, co se zameškalo.

6 komentářů:

  1. Krásné výrobky a jistě krásné setkání...
    Hezký večer :). M

    OdpovědětVymazat
  2. Vlaďko, to jsou krásné ozdobičky. Já jsem loni zkoušela zvoneček. Koupila jsem si formu a ten nejtenčí pedig jaký jsem sehnala. Výsledný výrobek skončil v kotli a zbytek pedigu v nejvyšší části skříně. Asi to chce někoho kdo poradí z papíru jsem toho napletla spoustu, ale s mokrým pedigem nějak nekamarádím ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůůůůů
    Áááááááách
    Zamilovala jsem se do andělíčka. Tuze povedené (nejen andělíček, všechno)
    Přeji pěkný a tvůrčí den.

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasti, máš pravdu. Papírový motání zvádnu sama, ale tady rada nezaškodí. Paní lektorka si pletením přivydělává a umí! Takže třeba úplně ten nejtenčí moc nedoporučovala, prý chce hodně zkušenosti. A s tou formou jsem naklusala taky, zvyklá z papírových ruliček. Nedalo se to na ní dělat, brzy jsem ji odhodila. Takže se divím sama sobě, že nevyšel zvoneček šišatec (v jednu chvíli to vypadalo, že stvořím nočníček)

    Ostatním děkuju za pochvalu, až se červenám :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné ozdůbky a zvoneček, moc se ti povedly.Máš pravdu, že ta atmosféra je k nezaplacení.Já ještě nemám šénu,tak jsem ještě nic takového nezkusila.Ale příště už s ní budeme pracovat,tak mi vybydou nějaké zbytky na ozdůbky.

    OdpovědětVymazat