čtvrtek 8. prosince 2011

Čepice a rukavice pro Šárku


 Teprve teď začínám lovit v zásobách barvené a spředené příze a vymýšlet, co z ní bude.  Od každé barvy mám tak 5 - 10 dkg, a tak malé množství zachraňuju kombinací barevných klubek.
 Borůvkovou  a šedé odstíny si vybrala Šárka. Pustila se do šály a na mě zbyly rukavice a čepice.

Jako vždy jsem nakoupila časopisy kvůli střihu a jako vždy zbytečně, protože nakonec si vlna řekla o úplně jiné provedení. Hned jak byla na jehlicích, začalo se mi tam klubat něco docela odlišného, než jsem původně chtěla. A tak se stalo moje pletení  jednou velkou improvizací. Musím ale říct, že mi moc pomohla bílá dáma, která bez reptání vydržela moje neustálé zkoušení. Poprvé mi připadá, že jsem trefila velikost. Jen doufám, že hlavinky jsou alespoň přibližně stejné.




Jedno poučení pro mě samotnou - nepříst přízi příliš tenkou, pletenina nevypadá moc dobře.

6 komentářů:

  1. Zdravím kolegyňku přadlenku!!!! Práci s vlnou miluju je to super relax. Jinak čepice i rukavice jsou krásné!!! Hezký den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná čepička i rukavice.

    OdpovědětVymazat
  3. Hm...ty se budou nosit...no paráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem se objevila na Vašem blogu a koukám,krásné věci z vlny,je to pěkný jak rukavičky tak čepice-super.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se ti to podařilo, je to hezké!

    OdpovědětVymazat