neděle 1. ledna 2012

Novoroční přání


My i naše zvířátka přejeme všem lidem hodně lásky darované i přijímané...


...a buďte na sebe hodní!


Na každého se jednou dostane :-D


Lásky...


i toho kusu žvance ;-)

9 komentářů:

  1. Krasne fotky vasich zviratek a koukam ze si z Kroka nikdo nic nedela.Tak at je letosni rok pro vas velice uspesny a ty se naucis zase hodne novych veci.

    OdpovědětVymazat
  2. Elli, my nemůžeme mít zlého psa. Všechna naše zvířata jsou vymazlenci. S beranem se sice nemazlíme (byly jsme varováni), ale stejně je to dobrák. A ovce? Vítají nás už na sto metrů. Nevím, jak to poznají, že jdeme, ale poznají.

    OdpovědětVymazat
  3. Vladěnko, do nového roku 2012 přeji Tobě i celé rodině hodně štěstí, zdraví, lásky a úspěchů!!!!Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné ovečkové vítání přeji celý nový rok :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hojnost všeho co ovečky potřebují...a tebe zdravi štěstí a lásku...přeje do nového roku Daja

    OdpovědětVymazat
  6. To je překrásné přání. Našla jsem váš blog při brouzdání po netu a smím-li, ukládám do svých oblíbených :-) Kdyby jste chtěla, zajděte také :-)
    Přeji vám hodně štěstí, zdraví,lásky a každodenní úsměv na rtech v roce 2012
    PS: kolovrátek mě láká.... :-)
    Zdraví vás Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Vladěnko, přeji Vám z celého srdce krásné chvíle v roce 2012 a aby se Vám i nadále dařilo ve Vašich nádherných koníčcích. Je od Vás moc milé, že umíte rozdávat krásu a spoustu nápadů i náhodným brouzdačům po internetu. Věřím, že nic není náhoda a Váš blog mi dnes naskočil při hledání úplně něčěho jiného. Za což jsem velmi vděčná. Nemohu se od něj už asi hodinu odtrhnout a věřím, že i mně se podaří najít si dost času na návrat k paličkování a vyzkoušení dalších technik barvení podle Vašich návodů. Vlna mě uchvátila a trochu lituji, že nebydlíte blíž. Neděláte nějaké kurzy předení a zpracování vlny? Kurzů je tady sice dost, ale nejlepší učitelé jsou stejně hlavně nadšenci, jako jste Vy. Prostě smekám a přeji hodně dalších krásných výtvorů :-)
    Babča

    OdpovědětVymazat
  8. Babčo, to je hrozně milé přání. Kromě paličkování (a to nenazývám kurzy, ale přátelská setkání), se jen tak někdy utrhnu a naučím něco své přátele a známé. S tím, že bych dělala kurzy, trochu polemizuji. Zrovna dnes mě k tomu přemlouvala kamarádka. Jenže dělat kurzy je docela náročné a sázka do loterie. Někdo je nadšený a druhý si to na poslední chvíli rozmyslí. Já vložím elán, volný čas a někdy i finanční prostředky do přípravy a ono se mi to potom ani nevrátí. Sehnat tady u nás na vsi více zájemců je problém. Na paličkování se nás schází z původních deseti už jen pět. To si potom říkám, že ztracený čas jsem mohla využít lépe.

    OdpovědětVymazat
  9. Vladěnko,přeji Ti, aby se ti tento rok vydařil, tak jak si budeš přát.Ale hlavně hodně hodně zdravíčka.

    OdpovědětVymazat