pondělí 23. ledna 2012

Na chvilku přišla zima


Počasí je letos trochu zvláštní. Jeden den obouváme sněhuly a těšíme se, že ještě pár cm a můžeme na běžky. Přes noc pak začne pršet a ráno máme před domem vody po kotníky a vytahujeme holínky. Je to víc než aprílové počasí, na člověka z toho jde depka. Komu to ale vůbec nevadí je naše zvířecí parta.


 Krok si to vysloveně užívá. Rejdí sněhem i vodou a nejeví známky toho, že by mu byla zima.

To mluvíš o mně?

A podobně i naše ovco - kozí stádečko. Už chodí pěkně pospolu. Uslyší jen náznak toho, že se blížíme, a hned se to na nás valí. Všimněte si, jak se koza Dorotka nenápadně dostala na třetí pozici ve stádě. Chudák Matylda zas ostrouhala. To má za to, že roste víc do šířky než do výšky. Je to taková naše komická figurka.


Deej mi něěěco! Holky už jsou jako koule. Blíží se jejich čas.

Sněženka ve sněhovém království

Sluší mi to?

Není nad to zakousnout si něco ostřejšího.
Fotografie nafotila dcera Katka novým objektivem. Vypadá to, jako když se vláčíte frontou s kapesním dělem, ale fotky stojí za to.

9 komentářů:

  1. Vladěnko krááásné fotečky, prosím vyzvedni si u mne ocenění :-)Krásný večer :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, Vlaďko - na fotkách je vidět, že je pořídil dobrý objektiv. Pro focení života "za ohradou" to jistě bude dobrý pomocník. Těším se na ty jarní, vypadá to podle textu, že se podíváme i na nějaké mláďatka.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, je to poznat. Dcera taky když fotí tím svým Canónem a moje fotky ze staré Conicy, je to rozdíl. Fotečky krásné....Já už se taky těším na mláďátka :o))...to zas budu šišlat na monitor... :o)))

    OdpovědětVymazat
  4. Hezke fotky ono se to prece jenom pozna a ted jeste k tomu mas i fotografku.Uz se tesim az budou mrnata.

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky se dcerce moc povedly.Pokochala jsem se opět tvými zvířecími kamarády, i ve sněhu jim to moc sluší.V takovém kožíšku je jim teploučko, tak si snížek užívají.

    OdpovědětVymazat
  6. Che immagini da sogno..........vorrei essere li
    Emi

    OdpovědětVymazat
  7. Tak co dělají Kazi s Tetou? Jsou ještě tlustší? sarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem jela plná starostí domů, jestli něco nebude, a ony se pásly v rohu - všechny. A když tam jdeš, lítají jak čamrdy. Žádné postávání nebo tak něco. Asi to ještě hned tak nebude.

      Vymazat