pátek 20. ledna 2012

Pošli to dál


Občas chápu internet jako jednu obrovskou univerzální knihu, ve které se dá najít všechno, co vás zajímá. Potíž je v tom, že je stále větší a větší. Listy v této knize přibývají doslova kosmickou rychlostí a většina z nich je pro vás kosmické smetí. Pokud se rozhodnete přispět do této monstr knihy také několika stránkami, stáváte se zrníčkem prachu poletujícím ve virtuálním prostoru. Je těžké jej zahlédnout, natož na něj narazit. Přesto se to stává. Jedno zrníčko prachu narazí na druhé a buď se od sebe odrazí, nebo se stane, že se k sobě vzájemně připoutají. Funguje tu jakýsi plus - mínus náboj.
Před časem jsem se také rozhodla být zrnkem prachu, co by chtělo občas někoho potkat nebo být zahlédnuto. Malé zrnko, co si neklade velké cíle a je vděčné za to, že si ho vůbec někdo povšiml.

Chci říct, že jsem ráda za každou návštěvu mé miniaturní planetky, za každého pravidelného čtenáře, který se ke mně veřejně hlásí i za milá slova, které tu návštěvníci zanechávají. Díky.

A poděkování patří i Lence, která ke mně vyslala nové putovní srdíčko - štafetu, co má pomoci dalším miniaturním světům, které by ale bylo škoda přehlédnout, přivést nové čtenáře a navštěvníky.

Výběr byl proto tentokrát těžký. Pravidla praví poslat srdíčkovou štafetu blogům, které mají malý počet pravidelných čtenářů. Tuhle službu znám jen v bloggeru. Škoda, znám tolik blogů na jiných adresách, co by si zasloužily větší návštěvnost. Na druhé straně slovo liebster - oblíbený mě navádí na mé oblíbené blogy, co ale o pravidelné čtenáře rozhodně nouzi nemají. Jak z toho ven? Je tu několik blogů, co teprve stojí na startovní čáře. Narazilo na ně jen málo návštěvníků, ale je už jasné, že budou zajímavé.

Tak třeba Pavlův blog o zahradách - Zahradník na cestách . Před časem se rozhodl, podobně jako já, že půjde do rizika, opustí svou zavedenou adresu s velkým počtem návštěva pravidelných příznivců, a začne znovu - od nuly. Dnes už to není nula, má za sebou pár článků i návštěvníků a jeho příznivci si za ním cestu určitě rychle najdou. Moc mu to přeju.


Pak je tu jedna krajkářka, jejíž úžasné práce znám z Picasa alb. Rozhodla se o své umění podělit s ostatními. Sama vím, jak je to těžké a trochu nevděčné. Proto držím Broně palce, aby vytrvala. Dělá dobrou věc.

Líbí se mi drátované věcičky z rukou Jedelanky. Své příznivce už má, ale určitě by si jich zasloužila víc.

Spřízněnou dušičku se stejnou vášní pro všechno vlněné jsem nedávno našla v Jitce. Tak další srdíčko putuje tam.

A poslední srdíčko, které smím předat posílám do chaloupky na vršku, odkud na mě dýchá příjemná atmosféra a pohoda.

Pět srdíček jsem vyčerpala a moc mě mrzí, že jsem jich nemohla poslat víc i do jiných koutů. Ale věřím, že k oblíbeným blogům si cestu najde.

5 komentářů:

  1. Vladěnko, moc Ti děkuji za krásné ocenění a přeji krásný víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Vlaďko,
    blahopřeju a přeju pěkný víkend :). M

    OdpovědětVymazat
  3. Vlaďko, nejdříve blahopřeju a poté i děkuju za přeposlání, moc ráda ho od srdce zase pošlu dál ... díky, pěkný den, Mirka

    OdpovědětVymazat
  4. Vlaďko, děkuji Vám moc za milá slova u mně, i tady u Vás. Srdíčko vnímám jako milé ocenění i podporu. Určitě s ním nějak odpovědně naložím, jenom tuto milo povinnost musím o pár dnů odložit. Byl jsem pár dnů na cestách a nemohl jsem se věnovat ani svému blogu, ani příjemným návštěvám u svých blogových přátel. Ještě to pár dnů bude podobné, takže prosím o toleranci a pochopení. A ještě jednou Vám moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Mila Vladko, moc gratuluji!!! :)
    At mate krasny tyden!

    OdpovědětVymazat