středa 29. února 2012

Čekání na jaro

 ... si krátím různě. Vysela jsem semínka a teď se bude čekat, zda-li vzejdou. Obcházím záhony, ze kterých už konečně slezl sníh, ale po jarních kytinkách není ještě ani stopy. Jó, březen - za kamna vlezem. A tak si vlezu ke kamnům, obložím se krabicemi měkké vlny, beru chomáček po chomáčku a přemýšlím, která rostlinka ho obarvila. Příště si v tom budu muset udělat lepší pořádek.
A těším se na to příště, až bude všechno voňavé, zelené a rozkvetlé. A zatím si jen plstím náhražky.

Lísteček, co barvil žlutozeleně....

 Ptáčka, co mi k tomu zpíval...

A květ, ve kterém jsou ukryté barvy příštích plodů...

10 komentářů:

  1. Ty jsi kouzelnice!
    ..jaro taky nedočkavě vyhlížím...

    OdpovědětVymazat
  2. Mám Vás jako nepřebernou studnici inspirací na barvení, jsem zvědava, kolik toho letos odzkouším....Vaše jarní plstění je výtečné, já si jaro byla dneska vyfotit na další příběh vílí...hned je na světě líp, když na sluníčku pomaličku vystrkují růžky narcisy, tulipánky a další....
    A k jehňátkům gratuluji, jsou kouzelná....ráda bych se pomuchlala v ovčích kudrnkách.

    Mějte hezké klidné dny, plné sluníčka a dobré nálady...pherenis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u vás je to sluníčko na prázdninách! Já si říkala, kam odkráčelo. Už posledně jsem záviděla kočičky a teď navíc rašící cibulky.
      Tady u nás je, jak by řekly v rádiu, silná tlaková níže. Projevuje se to tím, že mně se může rozskočit hlava, venku neustále mrholí a ta mokrá smutná zima nedovolí ničemu ani pomyslet, že by mohlo na svět.

      Vymazat
  3. To je krása, Vlaďko!
    Hezký večer. M

    OdpovědětVymazat
  4. Your felt work keeps getting better and better, yes, I agree, excellent!

    We have snow here today...but snowdrop flowers are blooming under it ;0)

    OdpovědětVymazat
  5. Vladko to jsou krasne vecicky,uz to umis delat hezky barevne.

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt krásné!!! Dýchly na mě velikonoce.Taky už se těším, až se všechno zazelená.Už se dočkáme.

    OdpovědětVymazat
  7. Ptáček je nádhernej. Krásně čekáš na jaro.

    OdpovědětVymazat