úterý 7. února 2012

Ledové květy


Třetí výstavní síň mrazivého umělce se mi líbila nejvíce. Jakoby nad rybníkem letěla hejna labutí a rozsypala své bělostné peří po celé ploše. Nebo čemukoliv, co se ledu dotklo, začala růst křídla.

A tak se po ledu rozlétli motýli, můrky i vážky s krajkovými křídly...









aby našli ty nejkrásnější ledové květy....











a někde vyrostla celá ledová zahrádka....





9 komentářů:

  1. Přeji hezký den,

    natrefila jsem na Vaše úžasné stránky, ráda čerpám informace a kochání Vašimi pohledy mrazivých krás je fascinující. Máte jedinečný pohled...děkuji ...
    s pozdravením...pherenis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já děkuju. Mě to moc bavilo, ale co jsem si přitom vyslechla řečí, že trávím odpoledne v podřepu ;-D a pořád něco pozoruju, místo abych bruslila. A že se stejně na to nikdo nebude koukat, atd. Mám s těmi květy svoje záměry, i když se mi nepodařilo je vyfotit ostře, jak bych potřebovala.

      Vymazat
  2. To jsem ještě takhle neviděla. Opravdu krásné co dovede příroda vykouzlit.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten mraz je kouzelni ,to jsou opravdu unikatni vytvory .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. melo to byt kouzelnik .

      Vymazat
    2. TY květy mi trochu připomínaly tvoje růže. A jsou hodně inspirativní. Pokouším se něco kreslit podle nich, ale jako mráz to neumím. Dneska už je po kráse. Všechno zmizelo pod sněhem, ale jsou tu další radovánky - můžem na běžky.

      Vymazat
  4. Vlděnko, fotečky děl mrazíku jsou úžasné, člověk si ani neuvědomí, jaké krásy dokáže vykouzlit:-)...
    Děkuji za návštěvu u mne, moc mne potěšila:-)
    Nevím z jakých oveček rouno je, ale už jsem se po tom pídla doufám, že se i dopídím.
    Už mám i vypráno, teda jen část a začínám česat. Prošla jsem tvé rady a tak se s tím snad nějak poperu:-) Vlákna jsou docela krátká, asi kolem 5 cm. Chtěla bych je spřádat, ale nevím jestli to vůbec půjde. Chtěla bych se tě zeptat jestli máš s krátkými vlákny zkušenost? Koukala jsem, že si měla na česání pěkně dlouhá vlákna. Měj krásnou neděli:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde to hůř, ale jde to. Při předení se musí povytahovat jen kousek z česance a na kolovrátku šlapat pomaloučku, vřetánko použít spíš lehčí, jinak je nitka každou chvíli přetržená. Jako začátečník se u toho člověk hodně navzteká, ale i naučí. Lehčí je učit se na dlouhé vlně. Ale ty to zvládneš.

      Vymazat
    2. Děkuji za důvěru:-) Nějak se s tím snad poperu:-) Krásnou sluníčkovou neděli.

      Vymazat