pondělí 20. února 2012

Plstění - kombinace mokrého a suchého


Při pokusu s mokrým plstěním mi nevyšlo všechno úplně tak, jak bych chtěla. Kdybych neměla předem naplánované záměry, nechala bych to být, tak jak to je. Mám ale s tímto obrázkovým kusem plsti další plány. A tak jsem popadla plstící jehlu a dala se do přetváření. Po nějaké době už jsem si nebyla jistá, jestli k lepšímu. To se teprve uvidí.




7 komentářů:

  1. Ó, tak tady se rýsuje něco nádherného....Už se těším! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Vladěnko, moc krásně jsi to "namalovala". Hezký den. J

    OdpovědětVymazat
  3. Plsteni je jedna z mnoha technik, ktere jsem nevyzkousela. Mam k tomu velky respekt, vubec netusim, jak se plsti. Proto opravdu hluboce smekam, takovy obrazek je kouzelny. Moc pekne.

    OdpovědětVymazat
  4. I love what you are doing with felt. Gorgeous!

    OdpovědětVymazat