úterý 21. února 2012

Plstěný náramek - dílky


 Chtěla jsem trochu vybočit směrem od kulatých plstěných korálků. Tohle je první pokus - obdélníčky. Použila jsem dva odstíny zelené, bohužel už nevím, jaké rostliny je obarvily. Je to ale celkem jedno. Důležitější bylo, jak spolu ladí, prolínají se. Přírodní bílá valaška a drobné dřevěné korálky barvy doplnily. korálky jsem si původně představovala bílé. Ale ačkoliv mám korálků plnou krabici od bot, nenašlo se v ní nic, co by se hodilo.



5 komentářů:

  1. Ten je krásný...Něžný... A teplý! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoduche a pekne, moc se mi libi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krása a skvělá barvička. Hezký den. J

    OdpovědětVymazat
  4. Nadherne nezne smetanove barvy. Krasny naramek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zase originální výrobek, super!!

    OdpovědětVymazat