středa 22. února 2012

Rukavice - jacob


Já vím, konec zimy se blíží, rukavice půjdou za chvíli do šuplíky, tak na co nové. Tohle byl takový experiment narychlo. Původní borůvkové rukavice nějak rychle dosloužily. Opět se mi potvrdilo, že krátkou vlnu na rukavice nebo ponožky nepříst. Navíc jsem ji spředla tak tence, že rukavice navydržely každodenní námahu a začaly řídnout. Vzpomněla jsem si na jednu známou a její povídání o tom, jak opravuje pletené ponožky. Prostě je odstříhne nad proděravělým místem - většinou patou a pak je doplete.



 A já to provedla s těmito rukavicemi. Na dopletení jsem tentokrát použila dlouhá vlákna vlny z jacoba. Namíchala jsem melír ze zbytků šedé a z bílé. Vyšla příjemná jemně šedivá, takže k šále a čepici to ladí stále dál. Náplety zůstaly borůvkové.




6 komentářů:

  1. Vlaďko,
    rukavice jsou moc krásné! A vůbec na ně není pozdě, ještě se v dubnu zahřeješ :).
    Krásný večer. M

    OdpovědětVymazat
  2. S tím naplétáním to je dobrá vychytávka. Maruna P.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych je brala i v létě:-)Jsou kráááásnéééé!!!!
    Žaneta

    OdpovědětVymazat
  4. No vida, to jsou čáry máry a nové rukavice jsou tu. A moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc dobry napad a moc pekne rukavicky. Posledni dobou tihnu prave k temto barvam.

    OdpovědětVymazat