sobota 4. února 2012

V zajetí ledu


Máme tu výhodu, že se v okolí nachází spoustu rybníků. Ať se vydáte kterým směrem chcete, vždy na nějaký narazíte. A tak teď máme spoustu ledových ploch k bruslení. Už včera jsem při bruslení obdivovala krásu, kterou stvořil mráz v posledních dnech. Ale přece jen jsem si netroufla s sebou vzít foťák. Dnes mě to mrzelo. Tatam byl nádherně jiskřivý a slunečný včerejší den. Dnes slunko vykouklo jen sporadicky a fotky mi nevyšly tak, jak bych si přála. Všechno šedivé jako dnešní den. Přesto si neodpustím podělit se s vámi o tu nádheru.  Umělec mráz se tentokrát hodně vyřádil, zkoušel nové techniky a rybník se stal jeho galerií. Pojďte se podívat na první výstavní síň. Téma - V zajetí ledu




Tahle bříza uzavřená v ledovém krunýři na mě nepůsobila moc dobře. Jako by se  na mne dívaly zoufalé oči.



1 komentář: