čtvrtek 1. března 2012

Dnes...


...byl opravdu překrásný den. Bolehlav je pryč spolu s nepříjemným mrholením. Sluníčko rozzářilo všechno kolem a naše stádečko si to náležitě užívalo. Vedoucí Teta a Kazi, sotva nás zaslechnou, s hlasitým bečením se na nás valí a s nimi celá jejich parta. Není úniku. A pak že jsou ovečky nekontaktní zvířata. Kontaktují mě tak, že mě div neporazí a nohy neušlapou.




Očekávaný pamlsek se nekonal, Teta se ho pokoušela najít alespoň ve futrálu na foťák, ale měla smůlu.


Krok si začíná hrát s malými nohatci, co nám rostou přímo před očima. Moc legrace ale s nimi není. Nejlepší je zadovádět si s Dorotkou. Ta očekávanou legraci nezkazí.







Na sluneční paprsky se dnes vydaly houfně i včeličky. Byl to jejich první opravdu velký prolet, kolem úlu to hlasitě bzučelo. Však už jsem také objevila první kočičky. Sice hodně vysoko, ale jsou tam.


Jen na rybníku se ještě pořád drží led. Vypadal přízračně ve zlatých slunečních paprscích.



11 komentářů:

  1. Velmi příjemná procházka...koukám....kočičky už se u Vás taky vylouply...parádní....a ten měsíc...tak tohle se svým objektivem nedám, buď mám blbě nastaveno anebo ruce roztřesené :-DD.
    S příjemným pozdravením .....pherenis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měsíc byl jeden z prvních pokusů s novým objektivem a fotila automatika. Vůbec s ním neumím zacházet. Nejvíc mě naštve, když mrcha vyleze celá a já se s ním musím vláčet jako s kanónem, protože mě nechce poslechnout a zalézt nazpět.

      Vymazat
  2. Milá Vlaďko,pošly mi prosím kousíček jara sem k nám:-)
    Tady byla mlha,mrholilo-no co ti mám povídat.
    Super fotky!
    Měj se moc hezky. S pozdravem Žaneta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že to k vám taky dorazí, včera jsem měla stejné deprese.

      Vymazat
  3. Krásna fotka mesiaca!
    A ovečky sú samozrejme tiež krásne, rozkošné! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásy....U nás bylo včera nádherné sluníčko, dnes..? Mordor..(tak nějak jsem si to vžila, když to používaly děcka :o))
    Ti malí nohatci jsou den ode dne krásnější!!:o)))

    OdpovědětVymazat
  5. Vladěnko, je mi u tebe nádherně a proto...máš u mne ocenění, prosím stav se a vyzvedni si ho :-) papa

    OdpovědětVymazat
  6. :) :) ja se musim smat, ty fotky jsou tak vyrecne!! :)
    Jaro se blizi, hmyz to pozna...priroda je kouzelna. Porad to rikam a porad se nemuzu vynadivat. Preju Ti, aby nejenom vcelkam pralo zdravi.

    OdpovědětVymazat
  7. U tebe na mě vždycky dýchne příroda. Pokochám se, zavzpomínám na dětství u babiček. Jedna měla všechnu drobnou havěť a i včely a druhá i ovečky a kozy.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky. Ten měsíc je super.

    OdpovědětVymazat