čtvrtek 15. března 2012

Jarní klubíčka

valaška s barevnými kokonky
Pro můj trénink se nakonec ukázala nejlepší opět valaška se svým dlouhým vláknem. V lesklé bílé vynikají barevné kokonky dobře. Přesně podle mých představ.
Rozhodla jsem se trénovat tak dlouho, dokud nebude cívka plná. Připravila česance...

 A procvičovala...
 A znvu připravila česance...
Je libo zmrzlinku? Jahodovou, borůvkovou, pistáciovou nebo meruňkovou?
 A znovu točila....
 Až byla cívka plná.

 Hotová příze má už docela dobré kokonky, ale zase je přetočená.


I s tím jsem se nakonec vypořádala. Ukážu příště.

6 komentářů:

  1. Vladko ja te obdivuji jak ti to dobre jde .Ladis barvy krasne dohromady ,jsem zvedava co krasneho z te prize udelas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, ty se chystáš na podzimní, já zas mám plán na teplou jarní vestu pro procházky s Krokem. Ale budu sebou muset pěkně hodit. Zdá se, že jaro už opravdu přichází.

      Vymazat
  2. Vlaďko,ať se Ti ve vestičce krásně chodí na procházky s pejskem.Vlna je moc pěkná,takhle se mě líbí.Krásný sluníčkový víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. No já jen zírám...To je nádherná příze.
    Vestu z ní si umím představit...To budu zase zírat! :o))
    A Vladěnko, moc děkuji za přání..♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera..už se moc těším na tu vestu.
    Hezké dny přeje Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  5. Wow! I really like what you are doing with this! What a splendid idea!

    OdpovědětVymazat