sobota 24. března 2012

Plstěné pouzdro na brýle


Pokouším se pomaloučku posunout o kousíček dál a trénuju mokré plstění. Tentokrát to bylo plstění na formě. Postup jsem raději nefotila. Byl to zápas kdo s koho. Vyhraje vlna nebo já? Chvílemi to vypadalo, že vyhraje vlna a celý zmáčený chumáč poletí do popelnice. Vyšlo cosi místy trochu děravého. Spodní vrstvy vlny si našly cestu na povrch. Nakonec jsem ale opět podle oblíbeného hesla Z nouze ctnost všechno zamaskovala suchým plstěním. Díry jsem zaplstila barevnými puntíky, posunutí barevných částí využila k doplstění ornamentů.

Použila jsem vlnu z kříženců sufolku barvenou rostlinnými barvivy. Během mokrého plstění se barvy změnily, ale myslím, že k horšímu to nebylo. Zmizela sice zelená, ale žlutá zintenzivněla. Povrch je krásně hladký, filc  by určitě neškrábal. Taky zkušenost.





7 komentářů:

  1. Vladěnko, pouzdro se Ti moc povedlo a to, že jsi doplsťovala jehlou vůbec nevadí. Krásnou neděli. J

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera!!! Že se Ti to nepovedlo? Kde? Jak? Nic nevidím!
    Fakt krásný kousek...

    OdpovědětVymazat
  3. Lákal tě brýlovníček z pedigu, tak jsis poradila po svém a máš ho parádní!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Lákal tě brýlovníček z pedigu a ty jsis poradila po své...a máš ho parádní!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Nejdřív nic a teď to máš 2x,cha,cha.Ach ta technika.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný dobrý večer!
    Dneska jsem narazila po dlouhé době zase na vaše stránečky. Musím říct, že jsou nádherné a samé užitečné informace pro mne. Jsem moc a moc ráda, že je vytváříte, aspoň se něco hezkého dozvím. Když byste se chtěla podívat tak moje výtvory naleznete na www.monchichack.blog.cz a také na www.facebook.com/MonikaHrubaVyrobkyZOvciVlny
    Hezký den Vám přeji Monika H.

    OdpovědětVymazat