pondělí 12. března 2012

Sněženky


Sněženky na mé zahrádce už taky konečně prorazily ledový příkrov a nesměle se derou na svět. Nemohla jsem se jich dočkat, a tak než vykoukly, jednu jsem si alespoň uplstila. Použila jsem (jak jinak) mou rostlinami barvenou vlnu. Pro tuhle příležitost úplně předurčená.

10 komentářů:

  1. To je krásně něžné....Vy se máte, u nás je tak škaredě, ani na tu zahradu jsem v Ne nemohla jet. Co tam v blátě, že jo?.. Tak ani nevím, jestli už taky vystrkují lístečky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je to Leni podobné. Jen to mám všechno pod okny a koukám na to z tepla přes sklo.

      Vymazat
  2. Nádhera, sněženka je jako živá!!! Hezký den. J

    OdpovědětVymazat
  3. Vladěnko, krásné dílko:-) Děkuji za milou návštěvu a zprávičku:-) Také se těším na vlnu, ale musím si počkat do příštího roku, alespoň u našich oveček. Ale mám domluveno s paní, od které máme Perličku, že mi vlnu dá, protože ji vyhazuje, tak už se móóóc těším:-) Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Včera jsem strávila poctivý půl den pobíháním po dvoře. Protože jaro už opravdu buší na dveře. V oddychové chvilce jsem zapátrala očima na TOM MÍSTEČKU u plotu - a UŽ JSOU VENKU!
    Asi centimetr vysoké, bílá špička perličky nad zelenými hlavičkami špendlíků a hned vedle žluté a fialové korálky krokusů.
    Předpokládám, že do soboty jsou venku z hliněného sevření a že budou alespoň tak hezké, jako tvoje plstěná. Protože ta se opravdu povedla

    OdpovědětVymazat
  5. Vlaďko,ta se ti teda povedla!Je krásná.
    Moc děkuji za návštěvu u nás na kopci.
    Krásné dny přeje Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  6. Vlaďko, ta je překrásná. I u nás už týden vykukují. Barva byla opravdu předurčená ke sněženkovému tvoření, ta zelená jí moc sluší. Pěkný večer, Mirka - Hlubunda

    OdpovědětVymazat
  7. This is so pretty! And the blanket stitch on the border is lovely, what a nice touch!

    OdpovědětVymazat