středa 28. března 2012

Tón v tónu


Trochu volnější odpoledne - těšila jsem se na něj. Místo do zahrádky ke kuchyňské lince. Plstění mi nedá spát. Chci ještě vyzkoušet tohle a tamto. Dny mi připadají hrozně krátké, a tak ještě než to v zahradě vypukne naplno, honem se věnuju vlně a hedvábí. Druhý pokus byla snaha o stínování, tón v tónu. Taky snaha o zvlněný okraj, ale ta se nepovedla.
 
Pro oživení jsem přidala stříbřitá vlákna hedvábí a fialovou.
 
 
 
 
Zpočátku to vypadalo, že hedvábí zmizelo.
 
 Objevilo se v celé kráse až po uschnutí. Krásně lesklé, zvlněné.
 
 
 
 
 Moje trpělivá modelka.
  
 
Mám teď k dispozici jen starý foťák, a ten si barvami vysloveně hraje. Z černé je modrá. Nebo to způsobil kontrast keře? Fotit tedy ještě stále neumím.
 

10 komentářů:

  1. Moc se mi to líbí, nádherná fotka.

    OdpovědětVymazat
  2. Vladěnko, tenhle je taky moc krásný!!! Hezký večer. J

    OdpovědětVymazat
  3. Je to krásně sladěné, takové tmavě duhové.A ta fotka do pěkně nebesky zamodřila.

    OdpovědětVymazat
  4. Vladko dalsi krasny sal ,moc hezky jsi to udelala .Ja vim ze to fotak zbarvil na modro ale takhe mi to pripomina more.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné jsou obě barvy....Hmm...Takže Ti nezbývá, než udělat ještě jednu - podle modré fotky :o)
    A ta modrá fakt připomíná moře...

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásné a lákavé. Dělám občas batiku na hedvábí a vždycky se o povede, sice jinak, než byl záměr, ale nakonec jsem spokojená. Tady to nuno plstění asi bude o dost náročnější. A kde se vlastně dají sehnat hedvábná vlákénka? Maruna P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hedvábí mám z Dalinu (odkaz po straně v liště). Je sice umělé (tusah), ale zas není drahé a vypadá dobře. Přidávám ho taky do přize při předení, ale nepodařil se mi kdovíjaký efekt. Hodně zajímavých česanců různých materiálů nabízí atelier Johana. To už je poněkud dražší. Je neuvěřitelné, co všechno se dá příst, třeba sójová nebo krabí vlákna. No, já zůstanu u vlny. Nebudu to přehánět.
      Nuno plstění se mi zdá jednodušší, než když jsem plstila jen samotnou vlnu. Tahle šála trvala hodinu a půl i s pokládáním vlny na šál. Jen se musí dát pozor na vhodný materiál.

      Vymazat
  7. Nadhera, stejne jako predchozi fialkova! Zdravim a preji prijemny zbytek vikendu, Monika.

    OdpovědětVymazat
  8. To je nádherný šál a na těch fotkách vypadá zvláštně. Moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat