sobota 28. července 2012

Česanec třezalka s jacobem

jacob barvený třezalkou s melírem z přírodních odstínů

Spolu s valaškou jsem v třezalkové lázni se sodou obarvila i trochu jacoba. Trochu smutná fádní barva si žádala oživení. Třeba trochu melíru z přírodních barev jacoba.



Třezalkový česanec jsem si roztrhala na několik částí a ty jsem postupně znovu dávala do česačky. 



Na každou vrstvu zelené jsem rovnou na velký buben česačky nanesla prameny jacoba různých barev. Jednou rukou točíte klikou, ve druhé ruce držíte pramen vlny a necháváte ho, aby se zachytil na bubnu. Potřebujete tedy obě ruce a při tom se nedá zároveň fotit :-) Ale snad je to aspoň trochu jasné.


Na předení jsem se vysloveně těšila. Byla to zábava. 


Vznikl jemný melír.

4 komentáře:

  1. Dziękuję za miłe komentarze.
    Zazdroszczę Ci tej ilości czesanki. Zawsze mi jej za mało.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Vlaďko,omlouvám se,že jsem tě zanedbávala,ale znáš to,někdy se to tak přihodí.
    Ty zatím pilně spřádáš,barvíš opět vším možným i nemožným a řešíš kázeňské přestupky tvých milovaných zvířátek.
    Ať se ti vše nadále daří,zvířátka poslouchají.Užívej si pěkných letních dní.Za dva týdny budu možná blízko tebe v Soběšicích,tak omrknu tvůj kraj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se ti u nás, Zdeni, líbí :-)

      Vymazat
  3. Ta Trezalka + soda ti dala hezkou barvu.

    OdpovědětVymazat