čtvrtek 4. října 2012

Rukavice z alpacy


Po všech těch prognózách  tuhých zim mám najednou pocit nedostatku teplého oblečení. Nohy už v teple budou, tak teď přišla na řadu další nejstudenější část těla - ruce.



Tentokrát jsem pletla z vlastnoručně spředené příze - vlny alpaca. Teprve teď se mi daří využívat to, co jsem napředla minulý rok. Je to česaná příze, spředená na vřetánku. Částečně jsem ji už dostala připravenou k předení a částečně jsem si vyzkoušela celý přípravný proces sama.
Můžete se podívat zde:  Thanks to Cyndy. 
Sice jsem tam před rokem plánovala něco úplně odlišného, ale rukavice jsou fajn a zbylo i na čepici : -)


Rukavice jsou velmi příjemné na ruce, hřejí a neškrábou. Plete se mi ale lépe z vlny ovčí, která mi připadá pružnější.
Vzor  jsem si vymyslela a způsob pletení mám také zaběhnutý vlastní - stále stejný počet ok i řad, nemusím pak nad pletením tolik přemýšlet.

6 komentářů:

  1. Vladko rukavice i ponozky jsou hezke a urcite budou pekne hrat.

    OdpovědětVymazat
  2. Rukavice vypadaji moc hezky, a hlavne teple :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají krásně a hlavně budou krásně hřát :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Rękawiczki są przepiękne. Jak Ty ładnie przędziesz i dziergasz!
    Pozdrawiam!

    OdpovědětVymazat
  5. They are lovely! Beautiful pattern! Nice hand work for the hands ;-)

    OdpovědětVymazat