středa 19. prosince 2012

Na poslední chvíli


Znáte to, takový ten váhavý pocit, jestli jste zajistili radost pro každého a jestli by to náhodou ještě něco nechtělo, nějakou drobnost třeba. Na poslední chvíli jsem se tedy ještě pustila do výroby náramků z plstěnek. Ten můj první se lidem z okolí docela líbí, vytvořila jsem tedy další ve stejném duchu.


Vlna (valaška a jacob) je obarvená houbami a kůrou olše, dohromady s čokoládově hnědou vlnou zwartbles a mědí nebo mosazem komponentů mi to ladilo do oka. Nějak jsem si v poslední době oblíbila tyhle kombinace barev. Nic křiklavého a nic vyzývavého. I můj foťák má tyhle barvy rád, nijak je nezkreslil.



Rouno na podkladu je barvené houbami. Všechny barvy hub jsou nádherné a skvěle spolu ladí.



Hezký předvánoční čas všem, kteří jste si udělali chvilku pro malou návštěvu Ovečkova :-)

15 komentářů:

  1. Nádherné kousky!! Budou se stropro líbit!

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto úžasné! Ale jak tam drží ty zlatavé tečičky?MarunaP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to pro mé oči byla nejhorší fáze. Jsou přišívané tzv. neviditelnou nití, tj. tenký bezbarvý nylon. Nejdřív jsem se musela trefit navlíkátkem do pidiucha té nejmenší jehly, pak něčím neviditelným do navlíkátka a pak tím neviditelným šít. Něco jako ušít císařovy nové šaty :-) To už pro mě fakt není.

      Vymazat
  3. Mimo, że wycinkowo, to już widać, że piękne.
    Pozdrawiam.

    OdpovědětVymazat
  4. Vlaďko, jsou krásné a určitě se budou moc líbit. I mě ještě čeká vyrobit dva dárečky na poslední chvíli a chystám se na ně zítra.
    Přeji ti v pohodě strávené poslední předvánoční dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, děkuji za přání. Věřím, že ty tvé dárečky určitě udělají radost.

      Vymazat
  5. To se nedivim ze jich musis udelat vic :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vladko jsou moc hezke urcite udelaji radost,chtela jsem se zeptat jak se to pridelava ale ty jsi to uz vysvetlila.Musim ti to napsat sem protoze mi to tady nechce poslat email,poslala jsem ti maly balicek a doufam ze ti prijde do konce tydne.

    OdpovědětVymazat
  7. V každý okamžik je dobré najít si na Ovečkov cestu, polaskat duši, potěšit oko něčím,co i mne oslovuje....

    přeji ti jen poklidné chvíle s tvými nejbližšími, v pokoji a radosti prožívané každé dny, jak ty se shonem, raději beze shonu, tak ty sváteční plné Lásky, úsměvu i štěstí......pherenis

    OdpovědětVymazat
  8. To je heťký!!! :) Moc, moc, moc, krásné barvy, ty piďitečičky teda jsou! Mně by u toho trefil šlak, ale znám tu kreativní mánii, kdy si říká, "no to teda ne, to musím dodělat!" ;) Krásné dárečky :).

    Ať prožijete krásné svátky, klid, pohodu, čas na to, na co je chuť :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vlaďko, jako vždy se ti moc povedly.Přeji ti nádherné vánoce.

    OdpovědětVymazat
  10. jsou pěkné. obarvené houbou, to mi přijde hrozně fajn :).

    OdpovědětVymazat