čtvrtek 27. prosince 2012

Poděkování

Zakázala jsem si internet. 

Alespoň přes vánoční svátky dát pokoj, nechat notebook odpočívat a věnovat se jen a jen rodině, zvířátkům a realitě kolem. Nějak to ale nešlo splnit úplně do puntíku. Příčinou jste Vy a Vaše milé komentáře. 

Blogování se stalo velmi osobní, protože tam na druhém konci linky už nesedí jakási anonymní neznámá tvář. Jsou tam lidé.

 Lidé s podobnými radostmi i starostmi, lidé vnímaví s podobnými zájmy i koníčky, lidé nalazení na stejnou notu jako já.  Lidé s laskavým srdcem. Lidé, co si najdou chvilku a napíšou komentář nebo mail od srdce.

Hodně mě mrzí, že Vám všem nedokážu jednotlivě odpovědět, poslat osobní přání. Proto alespoň touto cestou posílám jedno veliké


Děkuji, že jste.

6 komentářů:

  1. Vladěnko, asi to máme všechny stejné :-) I já ti děkuji, že občas zajdeš a napíšeš něco milého. Člověk má hned pocit,že není tak úplně sám :-)
    Krásný povánoční čas přeji a těším se na krásné článečky od tebe :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také Vám Vlaďko děkuji, můj čas je teď sice převážně ve vlastnictví dětí, nebo tak se mi to aspoň zdá, ale na Vaše psaní si najdu chvíli vždycky!! Díky, že sdílíte své nápady a zkušenosti a přeji krásný a kouzelný přelom roku!!

    OdpovědětVymazat
  3. také Tobě díky, Vlaďko! za to, že jsi, a kousek z toho můžeme zakusit u Tebe na blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že jsem Tě našla. Díky Tobě jsem se odvážila a zkusila hraní s vlnou. Moc ráda si tady čtu o zvířátkách, o Tvých hokus-pokusech s barvením :o)), o předení, tkaní... Takovéhle lidičky já mám moc ráda. Tak hodně zdravíčka a pohody v novém roce, Vladěnko.. A díky!

    OdpovědětVymazat
  5. Vladěnko, do nového roku přeji Tobě i Tvé rodině a Vaší zvířeně vše nejlepší, mnoho splněných přání a pohodu:-) Moc ráda navštěvuji Tvé stránky a těším se na nové článečky a fotečky:-) Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkně jsi to napsala,pod to se ráda podepíšu.

    OdpovědětVymazat