čtvrtek 30. května 2013

Tak nebo tak?


Občas, a letos to platí trojnásob, se stane, že se povětří utiší a pak rybníky poskytnou nádherně lesklé vodní zrcadlo. A vy se v něm ztrácíte, točí se hlava a za chvíli nevíte - je to tak nebo jinak? Co je vlastně nahoře a co dole? Podivný přírodní kaleidoskop. Alenčin svět za zrcadlem.






Přeji nám všem hezké dny! (snad už přijdou)

21 komentářů:

  1. Tak tedy Vlaďko tohle je můj šálek kávy, to jsem se ale pokochala! Jen aby se nám co nejdřív zase vrátilo pěkné počasí s modrou oblohou a klidnými rybníky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle pohledy určitě znáš. Rybníky se nikdy neokoukají. Každý den jsou jiné.
      Tak hodně sluníčkových dnů, i když předpověď nic takového neslibuje.

      Vymazat
  2. Krásné fotky! A moc hezky jste to napsala...Adriana

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky. podobné jsem mohla fotit nedávno, ale zapomněla jsem fo´ták. Ach, já hlava děravá.

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední fotka je vynikající.
    Taky vám už leží mokrem tráva a je přezrálá a sena v nedohlednu? Mám dvě vlečky volného dosušeného na seníku, vlečku plesnivého na hnoji (zůstalo to nakulený, že ráno naložím a v noci slejvák na dva dny a celkem teplo k tomu) a vlečku rozházenou po dvoře zkrmuji k řezance z košovky. Ach jo. Takovou jsem měla radost, že už v první květnové dekádě je zralá tráva...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě na to smutně koukám z okna. Celou noc prší a co narostlo začíná se sklánět do poklony. My jsme sice trochu opožděni, teprve začaly kvést kopretiny, čast síct by byl teď, ale předpověď nic moc. Potřebuju i vyprat vlnu, ta schne taky týden. Kvůli tomu mi odkvétá a odrůstá jedna barvířská rostlina za druhou a já nic. Nemůžu si je ani natrhat ani nasušit, natož barvit.

      Vymazat
    2. My jsme stihli nasušit trochu vojtěšky a schovali jsme to na poslední chvíli. Teď bychom si mohli při lesním vysekávání nadělat sena, ale asi z toho nic moc nebude. Jakmile na té trávě jsou klásky, tak už jim jako seno moc nechutná. Naštěstí my té zvířeny tolik nemáme. MarunaP

      Vymazat
  5. Vladi, fotky rybníků jsou úžasné, dýchá z nich taková pohoda a klídek. Vydržela bych na ně koukat hodně dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se k nim chodím uklidňovat a vůbec se nedivím rybářům, že u nich vydrží hodiny i bez úlovku. Máme tu i krásné lesy, to je další místo, kde dobíjím baterky. A močály miluju pro jejich tajemnost.

      Vymazat
  6. Vladi krásné.. Buď ráda za to, kde bydlíš:-) Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem. Ovšem ta krása je vyvážená komáří písničkou ;oD

      Vymazat
  7. Vy tam ale máte krásně!!! Tohle u nás není, i když naše krajina je taky pěkná, ale jinak. O rybnících si můžeme nechat zdát. Ovšem zase dochováme králíky :o)) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě nezačaly, potvory. Je na ně moc mokro. Ale jen se oteplí, užijem si je dosyta. Budou mít tolik kalužinek a mokřadů k množkání. To budou hladové nálety :-(

      J8 zas mám hodně ráda kopečky. Jsem skoro z Vysočiny a tady mi to hodně chybí. Takový pohled shora, hmmm pro ten si musím jezdit jinam. Naštěstí ne daleko.

      Vymazat
  8. Nádherná krajina... Ale jen na dovču. Ty kopce by mi moc chyběly..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jezdívám na dovču do kopců. Strašně moc se mi tam líbí, ale žít tam? Každý máme to své.

      Vymazat
  9. Zrcadlení
    o ty nouze není
    ve sny se rychle mění,
    v každé této chvíli
    pocity souznění.
    V koutku duše zamyšlení
    nad krásami všeho světa
    nad tím vším, čehož se dostává.

    Měla jsem je v hlavě hned po kouknutí k tobě, a dneska večer se mi zrcadlilo trocha jinak i u nás...viz. u mě ;-).

    Přeji další krásy....s počasím máš pravdu, když není větrno prší, když je bez deště máme tu vichr, kdy se dostanu k čištění vlny netuším, už na mě poctivka čeká....

    S milým pozdravením a s radostí v každém dnu...pherenis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné! Moc si vážím toho, že tě napadají verše i tady.

      Vymazat
  10. Vladko mate u vas krasne okoli .Tam by se dalo courat cely den a kazdy den,ta posledni fotka je nadherna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, máme tu krásná místa (těch je naštěstí víc), ale taky dost ošklivá zákoutí (ty nefotím). Asi jako všude jinde. Jen se člověk musí dobře dívat. To ty umíš. Já tu krásu taky hodně vnímám, ale neumím ji zachytit na fotku. Většinu toho potom mažu.

      Vymazat