čtvrtek 18. července 2013

Kvetou denivky

někdy vykvetou i dva květy naráz
Bílíme. Po dlouhé době zasloužená očista našeho obydlí. Všechno ostatní kromě zvířectva se nyní musí obejít bez mé péče. Zahradě to, zdá se, nevadí. Vodu jí stačím dávat jen v užitkové části a ta okrasná si nějak zvykla na moji nedbalost. Možná to bude taky tím, že postupem času pěstuji rostliny, co jsou jako Popelky. Nenáročné a přece krásné. Proto mám moc ráda denivky. Už jsem tu o nich psala, nebudu se opakovat, ale stejně je musím, holky pochválit. Každý den mi přináší potěšení v podobě nádherných květů. Každý den jeden květ a stonek plný poupat slibuje nadílku květů nadlouho.









4 komentáře:

  1. Ty jsou nádherný my máme na zahradě jen ty oranžový ani jsem netušila že je tolik kultivarů :) fakt nádherný gratuluju
    Hezký večer
    Radana

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle má moc krásnou barvu:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Vladěnko, denivky jsou nádherné a letos v lepší kondici než vloni, že. Krásně jsem se jimi pokochala a Tobě přeji to samé ... naživo je to určitě lepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš je nádherné!!! Taky je mám ráda. Odkvetly mi žluté, teď kvetou světle oranžové a co nevidět tmavě cihlové...
    A už jsem to někde psala, že už dva roky nadhazuju, že bychom teda jako mohli už i malovat, neee?... A furt nic.... :o) Tož tak u nás :o))

    OdpovědětVymazat