čtvrtek 17. října 2013

Cesta do města po nové dálnici...


Koridory pro přechod zvěře jsou krásné a věřte, že i užitečné. Nepotkali jsme jich zas tak moc.
...byla dlouhá, ale rozhodně ne nudná. Občas to jelo, občas se kličkovalo mezi silničáři, co to nové už musí zase opravit (ale poděkovat za naši trpělivost umí), občas nebylo na co přes náspy nebo betonové ohradníky koukat a občas se naskytl překrásný pohled na naše česká panoramata.




Podzim mám moc ráda pro tu trochu slunečných dnů, kdy teprve po prvních mrazících vybuchne ohňostroj barev. Tahle barevná škála je mému srdci hodně blízká. Miluji všechny ty zlaté, hnědé, oranžové a vínově červené odstíny protkané zbytky zelené. A kolem cesty jich bylo tolik. Focení za jízdy z auta není zrovna to pravé ořechové a fotoaparát nedokáže úplně zachytit všechnu tu krásu, ale i tak se snad mám o co podělit.






a už si to frčíme ku Praze


 Co říkáte, není u nás krásně?

4 komentáře:

  1. Vlaďko, my po ní jeli minulou sobotu manžel už po několikáté, ale pro mě to byla premiéra! V Praze jsme byli co by dup a podzimní krajinu jsem obdivovala stejně jako ty, vážně je u nás překrásně!

    OdpovědětVymazat
  2. Podzimni barvy jsou opravdu krasne .Ted jsem zvedava co se delo v Praze.

    OdpovědětVymazat
  3. Piękna jesień. Nie każdy ma możliwość kontaktu z taką naturą.
    Pozdrawiam :-)

    OdpovědětVymazat
  4. U Was jest bardzo pięknie! I drogi macie lepsze niż my!
    Miłych dni :-)

    OdpovědětVymazat