pátek 18. října 2013

Praha barevná


Tentokrát jsme měli na počasí štěstí. Žádné extrémní zimy, žádná extrémní vedra, Praha nás přivítala příjemnými prosluněnými dny a celá se oblékla do zlata. Zvu vás na procházku a rozhodně vás po ní nebudou tolik bolet nohy, jako bolely mne :-)


Pohledy ze zahrad Pražského hradu



Cestou na Petřín
pouliční lampy rozsvítilo sluníčko

 



A cestou z Petřína




Sluncem ozářená a v podzimních barvách vyvedená je Praha neskutečně krásná, co říkáte?

(příště Praha rozkvetlá)

9 komentářů:

  1. Krásné fotky, krásné počasí. Taky by se mi líbil výlet, ale pan Há už o to moc nestojí a když jo...tak si občas hodí nějakou zdravotní indispozici...a to se pak zase nechce mě...Jen jezděte, děvčata, koukejte se i za mě....Díky za dobrou náladu, kterou mám při čtení blogu...s moc zvířátky a obrázky hezkých míst.... Milada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám zase ak, že na výlety se těším, užívám si je, ale potom se z nich musím tak 14 dní dávat do pořádku :-(

      Vymazat
  2. Praga jest piękna, a Twoje zdjęcia wcale nie mniej piękne niż Praga!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je krásná, a já se tam každý rok ráda vracím. Pokaždé najdu místa, která ještě neznám.

      Vymazat
  3. Uwielbiam fontanny. Nigdy nie byłam w Pradze, ale mam zamiar się wybrać, tym bardziej, że to tak blisko od granic Polski.
    Od tych wakacji uwielbiam Czechów, bo w Trutnovie spotkałam wspaniałego człowieka, który wsiadł do naszego samochodu i wyprowadził nas, z totalnie nie oznaczonego objazdu z Aszpacharskich Skał.
    Sam musiał wracać na piechotę.
    Pozdrówki.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prahu moc doporučuji vidět. Na malém místě je tolik krásy k vidění. Musí se ale chodit pěšky.
      V Adršpašských skalách jsem ještě nebyla. Je to prý nádhera. Ale Polsko musí mít také spoustu překrásných míst k vidění. Znám ho jen z fotografií, to je škoda. Vidět všechny ty starobylé hrady a zámky, přírodu nebo moře (to my nemáme) musí být velký zážitek.
      Každá země má něco svého, na co může být pyšná, to je dobře.

      Vymazat
  4. Krásné fotečky, Vlaďko. Obzvlášť ten Petřín v záplavě krásných barevných listů se mi moc líbí, protože tohle vážně miluju .... pěkný slunečný podzim plný úžasných a nenapodobitelných barev kterými nás matka Příroda obdařuje. Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Podzim, když se vydaří, je krásný i ve městě. V Praze asi dvojnásob...

    OdpovědětVymazat