neděle 20. října 2013

Praha rozkvetlá


Je to s podivem, protože u nás už se všechno pěkně ukládá ke spánku a tady si Praha klidně kvete, jakoby se nemělo za pár týdnů možná i dnů chumelit. Projdete branou v kamenné petřínské zdi a najednou se ocitnete ve voňavém království růží. Vzduch je přímo prosycený omamnou vůní a růže všech barev, kam se podíváš, kvetou jako o závod.






O petřínské Květnici jsem až do této chvíle neměla ani ponětí. Škoda! Rozhodně sem zajdu častěji. Jaro tu bude určitě překrásné. Takto nějak si představuji zahradu snů. Zjistila jsem, že dobře polovinu těch rostlin ve své zahradě mám, ALE... Takovýhle překrásný celek s různými zákoutími a náhle se otevírajícími pohledy vytvořit nedokážu. Možná se tomu někdy v budoucnu alespoň trochu přiblížím.



Pěkné, že?

(příště Praha architektonická aneb s hlavou vzhůru)

8 komentářů:

  1. What a wonderfull blooming and colourfull garden!
    It is always inspireing to see other gardens and to plan some new works at home.
    Enjoy your time there
    Birgit

    OdpovědětVymazat
  2. Paaani, v Praze ziju 11 let ale o tomto take nevim. Asi navrhnu povinne vychazky. :-)Hezky den Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tak, taky neznám úplně všechna místa kolem nás v okruhu desítek kilometrů. Do Prahy ale jezdím celkem často, poslední dobou hlavně za dětmi a ty mě už navedou na něco, co ještě neznám. Nákupy mě nebaví, na můj vkus je v obchoďácích moc lidí a nemají tam už nic, co bych si nemohla koupit i doma. Tak co jiného v Praze? - divadla, muzea, galerie, památky a krásná místa, těch je tam móóóc :-)

      Vymazat
  3. Vladko maji to tam hezke ,kdyz to chces mit doma taky takove tak si puc jejich zahradnika hi hi hi .Ne ted vazne je to zahrada ne jen tvych snu , take se mi takove zahrady moc libi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechat to na zahradníkovi - to by nebyla žádná zábava, to určitě víš. Tak proto nemám zahradu takovou, jakou bych chtěla mít. Prostě to neumím. A pak je tu taky jiné klima. Praha má teplo, vlhkost, úrodnou púdu, mírnou zimu, všechno, co já nemám. No a pak ještě ty zahradnické ruce, jak někdo píchne do země vidle a ony mu obrostou... tyhle vlohy nemám.

      Vymazat
  4. Ano, piękne !
    Uwielbiam róże.

    OdpovědětVymazat