neděle 17. listopadu 2013

Přečetla jsem si vaše rady...


 ... všechny smíchala do pomyslného koktejlu a takhle to dopadlo. Bílou BFL jsem už sice po ruce neměla, ale měla jsem něco podobného, alespoň barvou když ne kvalitou. Úplně čistě bílé palce by se mi moc nezamlouvaly, ale vzpomněla jsem si na ruce mnohých lidí, kteří nosí prstýnek na palci. Vypadá to zajímavě a inspirovalo mě to k vytvoření něčeho podobného i na pletenině. A tak mám pletené prstýnky na obou palcích. Dokonce mi vyšla i ta hnědá a to doslova přesně na centimetry. Nic nezbylo. Materiál využitý do posledního chloupku, to jsou tyto rukavice.



Zwartbles je moc příjemný materiál, barvou i pohmatem, dobře se pere, dobře se češe a pěkně se z něj přede i plete. Příští rok si ho určitě budu shánět znovu. Vlna, kterou jsem palec dopletla, je lincoln z oveček, které mají takově pěkné vlněné prstýnky. Kvalitou mi trochu připomíná vlnu z našich valašek, i když ta je rozhodně hrubší i zvlněná je méně. Spředené přadýnko použiji pro tkaní, nosím v hlavě už dlouho projekt na polštář, taková vidina jednoduchého vzoru v přírodních barvách.


12 komentářů:

  1. super :) takhle jsou fakt nádherný klobouk dolů

    Hezkou neděli Radana

    OdpovědětVymazat
  2. Vladi, báječně jsi to vymyslela!!!! Rukavice jsou opravdu skvostné!!!

    OdpovědětVymazat
  3. I piękne wyszły !
    Pomysłowo wybrnęłaś. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Vlaďko, kdyby se dávala cena "Z nouze ctnost" v oboru ručních prací, tak jsi asi letošním laureátem. Nádhera! MarunaP

    OdpovědětVymazat
  5. Beatyfull! I like such special thinks and it looks like you have planned it from the beginning ;o)
    Birgit

    OdpovědětVymazat
  6. Jú, tie sú krásne! Aká nádhera z toho vyšla! Paráda! :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Ja jsem vedela ze nad tim vyzrajes,dopado to na vybornou.

    OdpovědětVymazat
  8. Piękne!
    Ostatnie rękawiczki robiłam 20 lat temu.
    Pozdrawiam.

    OdpovědětVymazat
  9. Vymyslela jsi to super!!! Trošku jak šaty pro princeznu v pohádce Třetí princ:o)) LenkaK

    OdpovědětVymazat
  10. ano, dobře jsi to vyřešila a rukavice jsou krásné. už jsem je obdivovala na Pinterestu a teď musím pochválit znovu.

    OdpovědětVymazat