úterý 5. listopadu 2013

Trochu plstění


Zvalchovala jsem si vlnu z našich valašek  a z plsti potom vystříhla a doplstila jehlou těhle pár podložek pod hrníčky. Mělo to být v modrém, ale vlna barvená japonským indigem mi mírně hraje do zelena. Nakonec je to tedy v zelenomodrém. 






16 komentářů:

  1. Krásné podložky ... jemňoučké barvičky ... moc se mi líbí!!!

    OdpovědětVymazat
  2. .... s Vámi je to těžké, Vy umíte všechno a všechno krásně! Pavla LuciUs

    OdpovědětVymazat
  3. Przepiękne! Jak takie bezcenne monety, z których nie wiadomo co zrobić, żeby prezentowały się godnie! Takie perełki!

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful visual motifs. They fit together so harmoniously with the delicate blue-green wool. Thank you also for sharing your photos. With google+ I have to practice a bit.
    Birgit

    OdpovědětVymazat
  5. Wszystkie zdjęcia w Twoim poście są niewidoczne. U mnie często się dzieje tak ze starymi postami. Nie wiem dlaczego bloger tak psoci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla zřejmě moje chyba. Překopírovala jsem je do jiné složky. Teď už jsou vidět?

      Vymazat
  6. Krasne, nezne, prakticke, moc se ti povedly! Moc zdravim, M.

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám slov...nádhermé a jemné ♥♥♥ Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Vladko zase jsi udelala krasne podlozky a v peknych jemnych barvach.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné, takhle jsou lepší, než kdyby byly jen modré.;)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné!!! Jsi šikulka! Lenkak

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou krásné jemné barvičky....

    OdpovědětVymazat
  12. Hmm, ty jsou zajímavé a hezké..... a rukavice na jedničku!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  13. no krása. ta jemnost mě dostává. Vladi, po dlouhé době se tu zase nořím do tvých děl a jen žasnu, děkuju za ten zážitek. děkuju taky za spoustu informací, která u tebe nasávám, jsou pro mě opravdu vzácné.

    OdpovědětVymazat