úterý 12. listopadu 2013

Zase mi to nevyšlo


U mě doma se jen těžko najdou malé zbytečky vlny (i když vlny mám poslední dobou haldy). Vždycky se snažím využít všechno do posledního kousku. Tím pádem se mi pak často stává, že na závěr mi kousek příze schází. Po upletení bílých rukavic z norským vzorem mi zbylo docela dost z BFL i zwartblesky a kombinace těhle dvou se mi tak moc líbila, že jsem se pustila ještě do dalších rukavic . Hm, a dopadlo to jako vždy. Zase mi to nevyšlo. Z mrňavého zbytečku už palec neupletu. Snad ještě najdu kousek stejného rouna a povede se mi upříst podobná nitka. Jinak to dopadne jako s těmito ponožkami. Tam mi to také nevyšlo. No co, špička se schová v botě a kolem nártu jsou stejné :-) Hlavně že hřejou.


Hezký den!

18 komentářů:

  1. Já bych je brala i s jedním bílým palcem. Aspoň bych si pořád nepletla pravou a levou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky pro bílou! Jedna paní maskérka v divadle, vždycky když nás nalíčila a shlédla náš obličej, prohlásila: "V asymetrii je krása!"

    OdpovědětVymazat
  3. Také hlasuji pro bílou. Tázající se blby bych odzbrojovala nahozením absolutně vážného obličeje a stydlivě ze sebe soukaného vysvětlení: víš, já se nemohu, když se zamyslím, zbavit dětského zlozvyku, furt si bezděčně cucám palec a představ si, já tu čokoládovou vycucala dočista dočista...

    OdpovědětVymazat
  4. Ale co Ci nie wyszło, Vlad'ko? Rękawiczki piękne będą, tylko spruj ten brązowy kciuk w lewej rękawiczce i zrób w obydwu rękawiczkach z jakiejkolwiek białej wełny (masz mnóstwo np. merynoska) kciuki. Będzie wyglądało zabawnie i wszyscy będą myśleć, że to celowo tak jest. Ja jestem taka wariatka, że nawet bym ten brązowy zostawiła w lewej, a prawy spróbowała zrobić w paski, i też by było fajnie, bo inaczej niż zwykle! No, tylko prać wtedy trzeba będzie często, bo kciuk się szybko brudzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlad'ko, dopiero mi to do głowy przyszło - jeśli koniecznie chcesz brązowe kciuki, to ja mam przecież sporo Zwartbles'ów od Ciebie, to przecież ta sama owca, co w Twoich rękawiczkach! Daj znać, a wyślę Ci deko lub dwa w liście, to doprzędziesz na taką samą grubość i będziesz miała dwa brązowe kciuki!

      Vymazat
  5. Klidně s bílým palcem... jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  6. Rukavice jsou krásné ... a i já bych se přimlouvala za ten bílý palec. Bylo to totiž to první co mě hned napadlo, když jsem uviděla obrázek.

    OdpovědětVymazat
  7. Vladěnko - taky hlasuju pro bílé palečky:) Každopádně budou zajímavé!

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych vás všechny ráda poslechla, ale ona mi bohužel došla i ta bílá :-( Ten zbyteček vyfocený vedle rukavic je sotva na půl palečku. Bezprsté rukavice nesnáším, na rukou mě nejvíc zebou právě ty prsty. Bezpalcové rukavice by asi byly zajímavé, ale jak říkám, já ráda prsty v teple. Něco zaimprovizuju. Ale moje puntičkářská duše trpí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak chcesz, to Ci i brązowej, tej od Ciebie, i tej białej też doślę. To dorobisz takie kciuki, jakie tylko będziesz chciała!

      Vymazat
    2. Miůá Aldono, vážím si tvé nabídky. Je to od tebe moc milé :-). Ale už jsi mi pomohla svou radou i materiálem. Dopředla jsem si trochu vlny z lincolna - určitě ho mám od tebe - ten má stejnou barvu. Vypárala jsem hnědý palec a trochu si s oběma barvami pohrála. Rukavice už jsou hotové, brzy je tu ukážu.
      Je tu teď takové to pravé podzimní počasí - pořád tma, mlhy na blatech. Špatně se mi fotí, na fotkách není nic vidět. Už mi začíná chybět sluníčko.

      Vymazat
    3. A kto nie tęskni za słońcem? Ja jeszcze ostatnie jesienne listki zbieram!
      Vlad'ko, a to co Ci wysłałam, to nie była wełna z wensleydale? Ona wtedy była taka modna, a Twoje valaski były i tak ładniejsze!

      Vymazat
    4. No, já teď skutečně nevím. Dostala jsem toho výměnou víc i odjinud, tak teď jsem z toho popletená. Na sáčku ale bylo lincoln. Zřejmě mám už ty vlnky od tebe spředené. Čekají na příležitost.

      Vymazat
  9. Rękawiczki wyglądają pięknie :))
    Zrób tak jak pisze Finextra kciuki białe - będzie świetnie :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  10. Vladi , chápu, že to člověka dožere, ale jinak jsou nádherné♥ Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Rozdielnosti nemusíš schovávať. Ak ti ostal ešte kúsok tej svetlej (bielej?) vlny, myslím, že rukavide budú nádherné aj s jedným bielym palcom ;-)

    Ale teda sú krásne! (Či už bude palec tmavý, alebo svetlý - so svetlým možno ešte o kúsok krajšie ;-) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, už vidím, že ani bielej nevystačí... Tak to rozhodne zamrzí. Ale dúfam, že to nejako vymyslíš. ;-)

      Vymazat
  12. The pattern on row from the cuffs in a completely different colored wool combinated with the white yarn?! The tweed yarn I have not even knit, but bought undyed. Also one more thing to learn.
    Greetings, Birgit

    OdpovědětVymazat