pátek 27. prosince 2013

Vánoční tkaní

huck lace

Chytlo mě to velice. Dokonce tak, že jsem hooodně omezila internet a sedala k PC jen tehdy, když jsem potřebovala najít rady jak dál a potom také co dál. Pinterest se ukázal jako velmi zdatný pomocník, protože tam existuje velká vzájemně propojená komunita tkadlenek. Hodně se toho dá vykoukat z obrázků, občas mě to odkáže na blog zkušenějších a tak tkám a tkám každou volnou chvilenku. Tímto se omlouvám všem, kteří si na mě udělali čas a přišli popřát. Děkuji vám všem za návštěvy, přízeň i milé komentáře. Moc si jich cením.



Tohle je prostírka pro maminku. Barvy jsem vybírala podle interiéru, aby ladily. Ubrousky pod hrnečky vznikly z úplných zbytků na konci osnovy, proto ta nepravidelnost.


Když jsem před nedávnem prostírku sundavala ze stavu, byla jsem na ni dost pyšná. Až tak, že jsem byla slepá k velké chybě ve vzorování. Zajímavé! Člověk to má přímo před nosem, dokonce si to nafotí, kouká na to v realitě i na svých stránkách a ještě pořád nic nevidí. A najednou ho to praští do očí. 


Poznáte rozdíl mezi vzorkem nahoře a dole?
huck lace

Už se s tím nedalo nic dělat. Jo jo, pýcha předchází..., znáte to. Kromě mě si toho ale nikdo nevšiml.


S okrajem jsem si trochu pohrála, je začištěný ručně drobnou ažurkou. 


Mamče jsem nařídila používat, prát a zase používat. Potřebuji provést zátěžovou zkoušku. Na stavu už je napnutá další osnova a já tkám a tkám, každou volnou chvilenku.

Hezké sváteční dny, ať už je trávíte každý tak, jak chcete!

7 komentářů:

  1. ano, tkaní je silně návykové
    Ubrus i prostírky jsou nádherné. Chyby (neodhalila bych) zdůrazňují ruční práci a prostírky každá trošku jiná a stejně všechny stejné mile doplňují originální soupravu.

    OdpovědětVymazat
  2. S chybami to máme asi všechny stejně - my, co víme je vidíme, ostatní ne!!:o))) Vladi, je to krásné!!!!! LenkaK

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi už, Vladěnko, docela polapena v síti osnovy... :)) Ale určitě Ti to nevadí, že?
    Krásné je to Tvoje tkaní..

    OdpovědětVymazat
  4. Krása!! barevná kombinace a vzor mě přímo okouzlili , jsi šikovná !!! ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Vybrala jsi hezke barvy ,maminka byla s darkem urcite spokojena.Vsechno nejlepsi do noveho roku , at ti to tkani jde dobre od ruky.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem za komentáře a přeji hezké sváteční dny!

    OdpovědětVymazat