pondělí 27. ledna 2014

Na mokro nebo na sucho?


 Jestli se mám rozhodovat mezi mokrým a suchým plstěním, mám raději to suché. To proto, že mám raději nad věcmi kontrolu a mokré plstění je plné nejistých konců. Naplánováno bylo tolik plsti, aby se do ní mohla obléknout čtečka i mobil.



Z hromady vlněných vláken vyšlo tenké cosi, co v budoucnu zahalí jen tu čtečku. Do pouzdra na mobil mokrou cestou už se mi znovu nechtělo a tak jsem popadla jehlu plstící i vyšívací. Tady je výsledek.





16 komentářů:

  1. To vypadá velice dobře.
    Tuze moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrala jsi hezke barvy.Obal vypada moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád ty samé barvy, viď :-) Mám jich ještě nějakou zásobu, tak příště bude zase něco ve fialových odstínech.

      Vymazat
  3. K dokonalosti těžko co povědět navíc....moc se mi líbí....s dovolením se budu inspirovat...spíše nápadem, že nemusí být plstěno za mokra ;-)...děkuji...

    s milým pozdravením....pherenis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom poznámečka - plstila jsem na podklad, jinak bych se upíchala k smrti :-)

      Vymazat
  4. Hezké je to moc, hlavně si tím suchým plstěním uhlídáš barvy. Já si taky nějaké pouzdérko vyrobím, ale asi látkové. Ujíždím teď na patchworku a cvičím free motion quilting. Koukám, že máš šicí stroj s overlockem. K vlně se vrátím, ale v nejbližší době ji asi použiji pouze na vycpání polštáře-válečku:-) Rozhodně se nesmím nechat navnadit na tkaní, i když u tebe je pořád co obdivovat. MarunaP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, to je šité (vyšívané) všechno rukou :-) Takový šicí stroj by se mi sice líbil, ale moc bych ho nevyužila. Na spravování monterek mi ten starý s cikcakem stačí. Patchwork a ještě více quilt je něco, co obdivuji, ale nikdy se do toho nepustím. To vím jistě. Jsem navnaděná na moc věcí a život je krátký :-) Zůstanu si u svého šmodrchání krajek a tkanin.
      A kdypak se pustíš do nějakého blogování, abychom se mohli pokoukat i u tebe?

      Vymazat
    2. Tak to jsi mě dostala s tím ručním overlockem:-) U mně by to k poznání bylo. Blogovat asi nebudu, začala jsem už tři různé blogy s různých námětem, ale zřejmě jen proto, abych si ověřila, že nejsem schopná pravidelně ho psát a alespoň trochu se tomu věnovat. Radši využívám toho, co vytvořili jiní, já to neumím nikam posunout. Když jsem odešla definitivně do důchodu, tak jsem po čase udělala prezentaci pro vrstevnice, aby viděly, co lze dělat, když jsi skoro pánem svého času. V současnosti chystám druhý díl svého "babičkovského zpravodaje", tak ti pak obě čísla pošlu nebo dám do diskuze odkaz. Mnoho krásných a tvořivých chvil u krbu přeje MarunaP.

      Vymazat
    3. Tak na to se těším. A mám to stejné, jako ty. Určitě bych neuměla nic z toho, co tu vidíš, nebýt internetu. Když se můžu podívat pod ruce druhých, to je pro mě impuls, motivace a obrovská škola. Jsem za to moc vděčná.

      Vymazat
  5. Moc hezký obal a velice příjemné barvičky!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve skutečnosti jsou barvy jiné, jemnější, není to tak moc fialové. Neumím to nafotit tak, aby to odpovídalo realitě. Foťákem to nebude, na tohle prostě talent nemám.

      Vymazat
  6. Vladi, máš to krásné!!!! Fialová se špatně fotí, je to mrška záludná. LenkaK

    OdpovědětVymazat
  7. Já jen koukám,taky chci něco vyzkoušet,ale ještě jsem se k tomu nedostala.Konečný výsledek chválím.

    OdpovědětVymazat
  8. Podařilo se mi vytvořit mokrou cestu s doplstěním suchou - švy a dírka, takové taštičky na čtečku či tablet.Ale tak krásně jako Vlaďka to neumím - učím se. Ala
    Chtěla jsem přidat fotky, ale nevím jak, poradíš mi Vladi prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do komentářů fotky přidat nejdou, jedině odkazy na ně, pokud je máš na internetu. Ale jestli chceš, můžeš mi je poslat na mail a já je tu ráda vystavím. Delší dobu už taky uvažuju o Google komunitě pro lidi našeho ražení. Tam by fotky přidávat šlo. Jen se bojím, aby to nebylo něco jako FB, tomu se dost bráním.

      Vymazat
  9. Vladi, nenašla jsem na tebe email i když jsme si jednou psaly. Před měsíce mi zkolaboval PC a s ním zmizelo skoro všechno. albeacz@volny.cz, ráda ti taštičky pošlu. Ala

    OdpovědětVymazat