úterý 20. května 2014

Hadrák na růžovo

Na délku asi 1,60 m, na šířku 80 cm, za oběť padla jedna a půl cíchy

Po prvním hadráku jsem psala, že to nebude úplně můj šálek čaje. ALE! Tkaní je návykové, vlna ještě stále není spředená, napnutá osnova zahálí, sestra žadoní, že ji zebou při kuchtění nožky... Tak slovo dalo slovo a pustila jsem se do hadrového běhounku sestře do kuchyně. Mimochodem, navrhovala si ji sama, něco poskládala ze starého nábytku, co koupili spolu s chalupou, něco dodělaly velmi šikovné ruce jejích mužských a výsledek je skvělý! Vlna je vlna, shodujeme se obě, ale aby na kobereček čekala celý rok, toooolik trpělivosti nemá. Tedy se spokojila s hadrovým.



 A není zas tak špatný. Možná tomu nakonec přijdu na chuť. Dřevěné prkenné podlaze sluší, jen výsledný dojem kazí moje focení. Fotit prostě neumím.


Nicméně teď už je na řadě opět vlna.


 A mám jí po jarních střižích tak moc, že se obávám, že nebudu dělat nic jiného než česat. Nemáte, prosím, někdo kontakt na nějakou firmu, která by vlnu vyčesala?

9 komentářů:

  1. I admire the many different patterns in the woven carpet! And all from your naturally dyed wool.
    Finally our sheep were shorn and to engage in the wool is simply beautiful.
    I wish the way to you would not be so far. The best for you, Birgit

    OdpovědětVymazat
  2. Vlaďko, náhodou ten hadrák je úžasný!!!! Má moc hezké barvy a navíc recyklovaný, takže co víc si přát. A taky na tu podlahu z prken se báječně hodí ... já bych takovou krásu brala všema deseti. Hezký večer přeju.

    OdpovědětVymazat
  3. Koberček je pekný, spomenula som si na svoje detstvo, keď sme takéto koberčeky mali po celej izbe ,ale tie sme si nerobili. Nemali sme ani kolovrátok a ani tkáčsky stav. Nech sa Vám darí vaša krásna záľuba . Som vďačná za to ,že Vám to tu môžem "očumovať"

    OdpovědětVymazat
  4. Piękny. Doskonale prezentuje się na podłodze.

    OdpovědětVymazat
  5. poslala jsem Ti emailku, nevim jestli jsi to dostala:

    "Ahoj Vladko,
    pamatuji se na ten program, byl u nas v televisi.
    Zanechali jsme takovou peknou zahradku za nami, co mame ted je v porovnani hodne male. Na se posledni zahrada nam trvala 20 let vytvorit Smile, ale tam se take porad pracovalo a to uz nechceme.

    Ten recept ma krome cukru a citronove stavy take “domácí bělidlo”, to je presny preklad, asi vis co to je. Ona to moc jasne nerekla, ja jsem si to musel dvakrat prehrat nez jem to pochytla.
    To je zajimave; o cukru a stave vim, ale belidlo bych si sama neodvazila. Musim to jednou zkusit."

    xx


    OdpovědětVymazat
  6. Ten nemá chybu! Ala

    OdpovědětVymazat