čtvrtek 30. října 2014

Trochu jako droga


Já vím, je to poněkud hloupé přirovnání, ale jak jinak nazvat počínání, kdy se vám v hlavě stále převrací myšlenky na to co bych si mohla utkat, jaké barvy vybrat, jestli párat nebo pokračovat a až to skončí, co budu dělat dál. Tak mě tkaní tapisérií chytlo. Opravdu jen malou chvilku jsem obcházela košík napředené vlny, až jsem nakonec popadla tužku a začala kreslit návrh za návrhem, protože do jarního kurzu určitě nevydržím. Ukrádám si z chodu domácnosti i hospodářství každou volnou chvilku a kousek po kousku zatkávám barevné plošky.
Docela mi to přibývá pod rukama. První den jeden tulipán...


... honem na osnovu přikreslit další část obrázku (využívám tipy odkoukané od tkalců na you tube)...

... a je tu další tulipán. Trochu jsem se bála, že mi v té zeleni zaniknou, ale ne, je to dobré, bílá valašková mi je pomohla drobátko "vypíchnout". V umělém osvětlení se barvy vybírají špatně, žluté světlo přetváří odstíny zelené v jiné, než ve skutečnosti jsou. Obrázek se tak při různém osvětlení mění. I to je zábavné. A tvořivé. Prostě si to užívám.


13 komentářů:

  1. Úžasný, úžasný, a Ty také - je to kráááása!Ala

    OdpovědětVymazat
  2. Vladka nemam Slovo to je fakt super exelent prace zdravim tebe karin

    OdpovědětVymazat
  3. Vladko to je krasne ,jen tak dal.

    OdpovědětVymazat
  4. Ależ to piękne !!! Cudowny projekt gobelinu a na dodatek z wełny naturalnie barwionej - prawdziwy rarytas :D
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Vlaďko ty jedeš! Nádhera, tulipány miluju :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vlaďko, máš můj obdiv!! Obrázek je překrásný.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to opět smekám....slova došla ;-)....máš pozlacené tlapky...to je pro mě vysoká neskutečná......
    s milým pozdravením.....pherenis

    OdpovědětVymazat
  8. Já se musím pochlubit, dnes jsem tulipánky viděla na vlastní oči a jsou překrásné!!! Skoro by si člověk chtěl přičichnout, jak vypadají živě a jarně... A Vladi, děkuji moc za to dnešní vysvětlování a trpělivost!! I přes to, že to byla taková přepadovka :) LenkaK

    OdpovědětVymazat
  9. "Užívání" z díla sálá. Já tak nějak furt nechápu, že tu přídatnou hodnotu nadšení z práce naše spoločnost neumí ocenit.
    Krásné to je. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vlaďko, nezbývá než Ti pogratulovat, tohle je nádhera ! Pavla LuciUs

    OdpovědětVymazat
  11. Vladi, jsi geniální. je to nádherné, nádherné, nádherné!!! už dlouho jsem tu u tebe nespočinula a chybí mi to. těším se, že najdu delší úsek a zanořím se sem k tobě a spočinu na nějakou delší dobu...

    OdpovědětVymazat
  12. Vladi, ukážeš nám další pokračování Tvého úžasného kousku jara? Ala

    OdpovědětVymazat
  13. Teda Vladěnko....Neustále překvapuješ. To je tak krásné!!

    OdpovědětVymazat