úterý 30. prosince 2014

Úspěšný rok 2015!


Milí virtuální přátelé, nějak jste se mi nahromadili :-) Ráda bych vás všechny "oběhla" a každému popřála zvlášť, ale bojím se, že bych na někoho mohla zapomenout. Tak opět volím tuhle cestu. Děkuji všem, že vám Ovečkov stál za zastavení i zanechání milých komentářů. Ráda jsem si s vámi poklábosila o tom, co mě baví nebo zajímá. Můj život tohle všechno nesmírně obohacuje a posouvá mě to vpřed. Doufám, že jenom neberu, ale také dávám zase něco vám na oplátku.

A mé přání do Nového roku 2015? Vezměme si příklad od našich zvířátek...



Jděme do všeho s beraní vytrvalostí a tvrdohlavostí
  
Buďme vlídní a pozorní k ostatním

Budujme si přátelství

Buďme hraví

Držme pospolu


Važme si svých blízkých

Važme si svého zdraví - třeba sportujme...

anebo se naučme odpočívat...


Nám všem, lidem i zvířátkům, přeji, aby nadcházející rok nebyl horší než ten uplynulý!

6 komentářů:

  1. :-)
    Good Year! Mnoho nápadů ciepliwości provedené a radost z tvorby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)))
      Good Year! Mnoho nápadů, trpělivost při jejich provádění a spokojenost stvoření.

      Vymazat
  2. Vlado! Wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vladko krasny rok 2015 hodne zdravi, sily a hlavne pohody :-) R.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za přání. Tobě a Tvé rodině vše nejlepší v 2015 přeje Tvoje pravidelná čtenářka a obdivovatelka MarunaP

    OdpovědětVymazat