sobota 21. března 2015

Není čím se chlubit...



Nedostatek nadšení nad minulým tkaním se nakonec projevil i ve výsledku. Spokojená tedy nejsem. Ani vzhledem, ani provedením. Trápila jsem se s materiálem i se člunkem, který mi neustále zalézal, kam neměl.

Práci ale ani nevyhodím, ani nezaložím do šuflíku a ani nesplním, čím jsem vyhrožovala, že z toho nakonec budou utěrky. Velikostí by to totiž byly jen pidiutěrky. Tak po celodenním ručním začišťování okrajů skončily kousky hadříků na stole a jedl se na nich sobotní oběd. A při tom zůstane. Budu tuhle nepovedenou tkaninu plnou chyb hojně užívat a co nejvíc prát. Poslouží mi alespoň jako zkouška vytrvalosti materiálu.

Zklamání? Ale už ani ne. Už vím, že drahý materiál neznamená vždy perfektní výsledek. Vrátila jsem se pěkně rychle k českým nitím a už si na stavu užívám k plné spokojenosti úplně jiného tkaní. A musím říct, že s velkým nadšením. A nakonec, všechno zlé je k něčemu dobré a chyby se dělají proto, abychom se jich příště mohli vyvarovat.

PS - obě fotky novým hadříkům na stole spíš lichotí. Nelichotivě pravdivé záběry si sem nebudu dávat, no né?

2 komentáře:

  1. Mnie się podoba i tyle. :-)
    Prawda, że nawet, jeśli coś nie tak wyjdzie, to ważna jest nauka z tego.
    I ten drugi kubeczek bardzo mi się podoba. ;-)
    Pozdrawiam wiosennie, bo już wiosna !

    OdpovědětVymazat
  2. Twój kubek przypomniał mi wiersz " Mróz" polskiego poety Juliana Tuwima. Jednak jest nie do odczytania przez obcokrajowca. Mnóstwo sz, cz i innych polskich zgrzytów.

    OdpovědětVymazat