neděle 22. listopadu 2015

Někdy postačí


... souhra okolností a náhod a jednoho to nasměruje někam, kam ani zprvu neplánoval. Na víkend jsem měla opravdu úplně jiné plány. Těsto připravené v lednici, nějaké tkaní, také příst jsem chtěla. Ale páteční soběslavský jarmark kreativity, který jsem navštívila s kamarádkou, rozhodl jinak. Nakoupila jsem barevné šény, pedig a další materiály a jak se tak jimi probírám, hledám nápady, přepadla mě chuť tvořit. A tak sobota odpoledne proběhla v duchu zkoumání, proplétání a rozplétání a přitom jsem si říkala, že mamce a sestře by se to určitě také líbilo. A v neděli už jsem svolala rodinnou sešlost.
Máme všechny tři ruce nepokojné, nemusela jsem nikoho přemlouvat. A z plánovaných dvou hodinek se u dobrého vínka a praskajícího krbu protáhlo naše motání až do hluboké tmy. Pod rukama nám vznikla krabice plná ozdůbek a andílků z pedigu. Těsto musí počkat na jiný den.

Malá ochutnávka:










15 komentářů:

  1. krásně jste tvořily, andílek a rybička moji favorité :) Krásný večer Radana

    OdpovědětVymazat
  2. nádhera, tak mám vytažený pedig a šény a přemýšlím co s nima... díky za tipy

    OdpovědětVymazat
  3. To jste měly skvělý tvořivý dýchánek ... až vám ho závidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A teď zpátky do reality všedního dne - už mě zase pronásleduje, co jsem kvůli dýchánku nestačila udělat... :-(

      Vymazat
    2. Ale dýchánek si budeš pamatovat, a to co děláme pořád nám splývá a zapadne...

      Vymazat
  4. Parádně jste si zatvořily, a skvělá inspirace pro dítka do kroužku....díky za ni...pedigu mám plnou krabici ;-). Doplníme korálkama a dítka budou nadšená. Jdu to vyzkoušet, aby už dneska dítka viděla práci s jiným materiálem, než je drát a vlna ;-.

    S milým pozdravením..... pherenis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doporučuju rybku, ta je nejlehčí. Právě jsem to také zkoušela pro kroužek. a obávám se, že ty hvězdy i kometa jsou dost náročné.

      Vymazat
  5. Děkuji za tip. Rybičku zkusím s dětmi zítra odpoledne. Máme velkou chuť na barevné vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jdu na to zítra s dětmi, jsem zvědavá, jak to dopadne. Ale už pletly i košíčky a klícky, tak ozdůbky snad budou hračka.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  6. Holky vy jste sikovna trojice , jeste k tomu vinko z krbu krasne sala teplo uplna idilka .

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna si lámu hlavu s výzdobou do obchodu, tohle je přesně to, co potřebuji, snad něco vytvoříme, děkuji za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  8. http://www.marigoldsloft.com
    musela jsem to sem dát, ta fialová mě dostala....Hezký večer.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za odkaz, jen jsem nenašla nic fialového. V jakém článku to bylo?

      Vymazat