středa 17. února 2016

Na zkoušku, aneb chybka se vloudila

tahle část je správně

Ačkoliv jsem se ještě před pár dny dušovala, že tak dlouhou osnovu už NIKDY!, stejně mi to nedalo. Navlékat se s dvěma metry a za chvíli celý proces opakovat znovu, tak to jsem si raději naplánovala dva podobné projekty. Tentokrát jdu na jistotu do už několikrát vyzkoušeného a prověřeného.



Osnovu jsem propočítala hravě, byla rychle natažená a tak hurá do tkaní. Potřebovala jsem si promyslet barevné kombinace, proto jsem se rozhodla obětovat kousek drahocenného materiálu pro vzorek. Ještě že tak. Vykoukla na mě hned po několika řadách. Chyba si to trůnila přímo uprostřed práce, což je nepříjemné, protože budu muset převléknout všechno.

a tady je jedna z berušek chudinka zmrzačená mou nepozorností

Zprvu jsem nechápala. Počet nití mi vyšel naprosto přesně, nic nepřebývalo, tak jak to že mi chybí celý prvek? Protože proto. Měním plány za pochodu. Řekla jsem si na začátku, že budu mít krajní páry barevné a naměřím si je dodatečně. Během snování osnovy se mi v hlavě rozleželo, že by jako ty krajní mohly příliš tlouct do očí, a tak jsem plány zrušila, ale už jsem si ty čtyři nitky do osnovy nepřipočítala. Drobnost, která mě teď bude stát několik hodin času.

No nic. Jdu na to, neboť za chyby se platí, ale také platí, že chybami se člověk učí a já si příště budu úplně všecko všecičko zapisovat a přepočítávat.

4 komentáře:

  1. Je to hezké, vážně jsi moc šikovná, i když s chybou. Ale tu za nějaký ten přidaný čas opravíš a berušky už budou jedna jako druhá.

    OdpovědětVymazat
  2. I love this, it is amazing! Is it summer and winter technique?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes, it is. I like this technique. It is my favourite. I can play and designe my own patterns.

      Vymazat
  3. Są biedronki - idzie wiosna. ;-)

    OdpovědětVymazat