úterý 15. března 2016

A ten druhý...


... z dvojice hadráků byl o trochu složitější oříšek. Za prvé jsem řešila nedostatek světlejšího materiálu a za druhé rozvázaný uzlík na osnovní niti. Řešení první překážky mě nakonec bavilo, protože světlejší obdélník v centru koberce, lemovaný tmavším okrajem a překříženými pruhy útku se mi líbí. Na zkoušku jsem přidala ještě sem tam mašličky utvořené z konců a začátků útku.




Sestra bude tester a vím, že koberec nebude šetřit, tak uvidím, jestli jsou mašličky dobrý nebo špatný detail. Prasklou osnovní nit se mi nakonec podařilo svázat, ale pro příště vím, že už navazování v pracovní části osnovy nedopustím. To raději oželím ty dlouhé zbytky, které mi potom vznikají.


5 komentářů:

  1. Ten je krááásný, takový vyladěný a mašličky jsou zajímavý detail. Jsi šikulka!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, ten je taky krásný. Teda pilná jsi jak včelka Mája, přitom všem, co musíš zvládnout. To já jsem teď spíš trubec, kterého vyhodili z úlu.😁

    OdpovědětVymazat
  4. Piękny jest. Ma takie ciepłe w kolory. Wygląda mięciutko. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vidím, že jsem sice napsala první, ale nepodepsala jsem se. Ala

    OdpovědětVymazat