neděle 13. března 2016

Rychlovka


Tak by se dalo nazvat moje tkaní z poslední doby. Práce na "hadráku" přibývá velmi rychle, doslova až se mi pod patami práší :-) Práší se z toho fakt hodně.




Tak to bylo docela i radostné. Dva hadrové koberečky ze všech možných zbytků, co jsem našla po domě. Není to kdovíjaká paráda, ale jako recyklace snad dobrý. A taky trénink techniky, která se mi líbí a kterou bych chtěla využít i pro tkaní z tak krásného materiálu, jako je vlna valašky.


Hezké na ní je i to, že se tkanina dá používat oboustraně.

Také se mi povedla chyba v návleku, která ve skutečnosti vypadá jako záměr. V budoucnu to určitě někde ještě zopakuju, tentokrát schválně jako zajímavý detail.


8 komentářů:

  1. "Hadrák" vyššího stupně :) Jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
  2. Ó ten je povedený. Vzor se mi líbí, my jsme zatím u klasických více barevných :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou nádherné, vzor je moc pěkný a barvičky jako vždy krásně decentní.

    OdpovědětVymazat
  4. śliczny wiosenny chodniczek! Asymetria tylko mu dodaje uroku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké, nenapadlo mě, že hadrák se dá tkát i se vzorem, ještě se musím hóóódně učit. Tou chybou myslíš hada uprostřed, já měla za to, že to tak má být.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, máš všímavé oči tkadlenky :) Had se mi nakonec líbil, určitě si ho zopakuji.

      Vymazat
  6. Děkuji všem za milé komentáře :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vlaďenko - krásná práce. Iva

    OdpovědětVymazat