pondělí 5. září 2016

Krása valašky


Konec léta věnuji valašce. Barvím, češu spřádám. Pevnou na koberce a jemnou nadýchanou na svetr.


Je čas bobulí a kvetoucích jiřin a tak tomu odpovídají i barvy.





Společně se sestrou hledáme cesty k využití valašky v přírodní podobě. 
Jemně smetanový nádech se nám líbí.



6 komentářů:

  1. Tolik krásy.... a tkaní... pořád se rozhoduji jestli stav ano nebo ne a jaký, ale jelikož jsem tkaním zatím nepolíbená tak asi rh stav. Když vidím kolik se na něm dá vyrobit krásy. Moc, moc hezké :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud budeš chtít tkát převážně z vlny, je RH stav, zvláště pro začátek dobrá volba. A dá se na něm tkát spoustu krásných věcí. Vídám v jedné skupině, že si tkají i oblečení, a jaké! I vzorovat se na něm dá, to by ti mohla povyprávět Marcela K.

      Vymazat
  2. hrozně ráda navštěvuji Váš blog, krásně píšete a teď taky hledáte nové využití valašky - napadlo mně, že by šlo udělat krásné vlásky pro andělku nebo panenku, ta na předposledním obrázku je úžasná...
    pokud byste mohla pár deka vlny prodat, ráda koupím
    olga.kulhanek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Valaška je jako vlasy, zvlášť když se obarví. Jenže se mnou je potíž, že těžko hledám čas pro zasílání vlny, i když jí mám dost. Pošta je mimo obec,... Už jsem takto slíbila více lidem a sliby chyby, v tom jsem nespolehlivá :-(

      Vymazat
  3. dobrý den, rozumím, když není v místě pošta, je to potíž...děkuji
    pište dál...

    OdpovědětVymazat