sobota 17. prosince 2016

Modrá v kuchyni


Ježíšek už u nás byl, a tak se můžu pochlubit předvánočním tkaním. Zbytky osnovy přímo vybízely k využití pro výšivku. Inspirací mi byly jako vždy lidové motivy. Nikdy nezestárnou, neurazí ani nevyjdou z módy.



S hrdějickou keramikou to utěrkám sluší.


Taky s mojí kuchyní, ale sloužit budou v jiné.

I rub musí vypadat dobře. Právě z rubu mi výšivka dala větší práci a přemýšlení právě než z lícu.

Zbytek osnovy posloužil ke zkouškám technik.


9 komentářů:

  1. Vlaďko, tohle snad není možné! Spadla mi brada. Takovouhle nádheru bych jako utěrku nemohla používat, to bych si někde vystavila a chodila se dívat! Ty jsi snad kouzelník! Myslela jsem, že už mne ničím nepřekvapíš, ale opak je pravdou.

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je bomba...to se Vám moooooc povedlo

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou překrásné!! Klobouk dolů a poklona až k zemi, fakt.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, nádhera ... nádhera .... co víc dodat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vlaďko, opět dokonalé, úžasné. To bych musela doma každýmu pracky urazit, kdyby se chtěl takové nádhery dotknout :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji hezké a pohodové vánoce Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Utěrky se povedly, jsou úžasné. Doufám, že do nich neutíráš nádobí! 😄😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to dárek a předpokládám, že se do nich bude! utírat nádobí. Na to jsou.

      Vymazat