pondělí 27. února 2017

Ještě pár metrů


S dodělávkami mívám opravdu velký problém. To pro moji nedočkavost vrhat se do nových projektů. Stálo mě hodně trpělivosti utkat daných šest metrů. Ještě stále pár metrů potřebuji, ale raději bych už na stavu viděla něco jiného.







Z tkaniny mám radost. Vzhledem k nevýraznému materiálu předčila moje očekávání. Byla to velká náhoda, že jsem v obchodě narazila na krásné tóny bavlněné silnější příze. Koupila jsem ji jen proto, že jsem se obávala, že mi všechny ty šedé nebudou stačit. Náhoda + improvizace, žádné velké plánování, ale výsledek mě těší.


6 komentářů:

  1. Vladka, your weaving is wonderful, I'm so impressed! Is it a plain weave? But those ocular pattern...!? Always glad to see and learn about your work.
    Birgit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much, Birgit! It is always importand for me, when I have feedback from readers.
      It is woven on eight shaft loom. The base is formed from plain weave, but there is also pattern, I have inspired with great hand wovens by Margo Selby.

      Vymazat
  2. Vlaďko, ty jsi prostě profík. Ten vzor je nádherný, barvy krásně lahodí oku. Krása!

    OdpovědětVymazat
  3. Niesamowite !
    Jesteś wielka !
    Przepiękne.

    OdpovědětVymazat